First Question to ask Bobo or Babe

My naija pipu, beta pipu, correct pals, hw una dey.
Hw Monday dey take be, hope say unah put bodybfor business well and then today Tuesday try to finish up watin you start yesterday

personally I de greet una my Naija people e don tay wae I come here ooo...before you ask na mittymartz de yarn 😋

IMG_20180514_074740_030.jpg

I sure say everybody hustle de do wella. I read yesterday matter wae everybody put mouth yesterday and I come de think about something and I say make I carry the matter come here...

So the matter na say watin be the first question to ask your person for una first date outing..... Me I know some wae funny like

Shey you get boyfriend/Girlfriend ?

Shey you be virgin

Make I shutup hear una own
Oya talk your own for Comment

Na @mittymartz bring today matter jam us

IMG_20180319_092844_398.jpg
Na @mittymartz design dis AVARTAR..

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now