လူၾကီး * မဟုတ္ေသာ * ကေလး

ျဖဴစင္တဲ့ ကေလးဘဝဆုိတာ
က်ေနာ္တုိ႔လုိ ကေလးေတြမွာ မ႐ွိဘူး
ငယ္ငယ္ထဲ ဘဝကုိ႐ုန္းကန္ရင္း
ႀကိီးျပင္းလာခဲ့ရတဲ့အတြက္ စစ္မွန္တဲ့
ေပ်ာ္ရြင္မႈကုိ မသိခဲ့၊မရခဲ့ဘူး။

က်ေနာတုိ႔ ဘယ္သူ႔ကုိ အျပစ္တင္ရမွာလဲ???
ဘယ္သူ႔ကုိ အကူအညီေတာင္းရမွာလဲ???
ဘယ္သူကေရာ အကူအညီလာေပးမွာလဲ???

လမ္းေပၚက ပုိက္ဆံထုပ္ကုိ
က်ေနာ္တုိ႔ မမက္ဘူး
လမ္းေပၚက ထမင္းတစ္ထုပ္ စားရဖုိ႔ဘဲ
က်ေနာ္တုိ႔ မက္တယ္
ဒါေတြကုိ ဘယ္သူေတြက ယုံမွာလဲ???

ဘဝအေၾကာင္းေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ မသိဘူး
ဗုိက္အေၾကာင္းေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ သိတယ္

တျခားမိသားစုေတြ အခ်င္းခ်င္း လက္ကေလးေတြ ဆုပ္ကုိင္ရင္း သြားၾကတာျမင္ရင္ ေငးမိတယ္
က်ေနာ္တုိ႔ကေတာ့ ဂုန္နီအိတ္ေလး တစ္လုံးကုိ
ပခုံးေပၚတင္ ဆုပ္ကုိင္ရင္း ဝမ္းစာ႐ွာေဖြေနရတယ္။

ဘဝဆုိတာႀကီးက
က်ေနာ္တုိ႔အတြကိ မဲ့ျပဳံးႀကီး တစ္ခုျဖစ္ေနတယ္

လူအခ်ဳိ႕က
က်ေနာ္တုိ႔ကုိျမင္ရင္ သူခုိးေလးေတြ
သတိထား သြား ဆုိၿပီး ေအာ္ဟစ္ေမာင္းထုတ္ၾကတယ္
က်ေနာ္တုိ႔ သူခုိးမဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ

က်ေနာ္တုိ႔ညဝက လမ္းေပၚမွာ ႀကီးျပင္းၿပီး
လမ္းေပၚမွာ က်င္လည္ေနရတဲ့ဘဝေတြပါဗ်ာ
ကုိယ့္အဆင့္အတန္းကုိယ္သိပါတယ္

က်ေနာ္တုိ႔ေလ ေငြပုံႀကီး(အမႈိက္ပုံႀကီး)ထဲက
ေငြတုိေငြစေလးေတြ ႐ွာေဖြယုံတင္ပါ။
ေငြတုိေငြစ(ဘူးခြံ)ေလးေတြက က်ေနာ့္ညီေလးညီမေလးေတြ ဗုိက္ျပည့္တယ္ဗ်

ေန႔တုိင္း ထမင္းစားရဖုိ႔အတြက္
လမ္းေလ်ွာက္တတ္ထဲက ကုိယ့္ဘဝကုိယ္ေၾကာင္းခဲ့ရေပမယ့္
က်ေနာ္တုိ႔ အခုမွ ကေလးပဲ႐ွိေသးပါတယ္ဗ်ာ
က်ေနာ္တုိ႔ေလ
အခုမွ ကေလးေလးပဲ႐ွိပါေသးတယ္ဗ်ာ

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center