က်ေနာ့္ဘဝအေႀကာင္းတေစ႕တေစာင္း

IMG_20170814_220524.jpg

ကြၽန္ေတာ္သည္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၊ ေက်ာင္းထိုင္ဘုန္းႀကီးသင္တန္ေက်ာင္းမွာ
ေက်ာင္းထိုင္ဆရာေတာ္၏ ေက်ာင္းထားေပးမႈေၾကာင္းအေျခခံပညာအလယ္တန္းေလာက္
ေရာက္ရွိကာ ပညာပါရမီမပါေသာက်ေနာ္အတြက္ေတာ့ အလယ္တန္းအဆင့္ေလာက္နဲ႕သာ
ေက်နပ္ခဲ့ရပါသည္၊

ေက်ာင္းထြက္ကာေမြးရပ္ေျမျဖစ္တဲ့ပဲခူးတိုင္းျပည္ခရိုင္သဲကုန္းၿမိဳ႕နယ္ မအူပင္ေကြ႕႐ြာသို႔ျပန္လာခဲ့ပါတယ္က်ေနာ္တို႔႐ြာဟာရန္ကုန္ျပည္လမ္းမႀကီးရဲ႕ေဘးနားမွာတည္ရွိေနပါသည္က်ေနာ္တို႐ြာဟာေက်းလက္႐ြာျဖစ္တာနဲ႕အညီ လယ္ယာေျမလုပ္ကိုင္က်ပါတယ္၊

IMG_20170814_223621.jpg

က်ေနာ္တို႔႐ြာမွာ ကြမ္းကိုအဓိကထားစိုက္ပ်ိဳးက်ပါတယ္ တခ်ိဳ႕ကြမ္းနဲ႕ခ်မ္းသာက်တယ္
တခ်ိဳ႕ကေတာ့ကြမ္းနဲ႕ပဲဆင္းရဲက်တယ္ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့က်ေနာ္တို႔မိဘေတြလို ေတာင္သူလယ္သမားေတြအတြက္ ကြမ္းဟာအရင္းႏွီးအရမ္းမ်ားပါတယ္ က်ေနာ္ခန႔္မွန္းေျခအားျဖင့္
အနည္းဆုံးအရင္းႏွီး25သိန္းေလာက္ရွိမယ္လို႔ေတာ့ထင္ပါတယ္ဒါက်ေနာ္ခန႔္မွန္းေျခပါ ေသခ်ာအတိက်ေတာ့မသိပါဘူး၊

က်ေနာ္တို႔႐ြာမွာစိုက္တဲ့ကြမ္းအမ်ားစုဟာကြမ္းဝါအမ်ိဳးစားေတြျဖစ္ပါတယ္ဧရာဝတီတိုင္းဘက္မွာေတာ့ ကြမ္းစိမ္းစိုက္က်တာမ်ားတယ္လို႔သိရပါတယ္၊

ကြမ္းကိုႏွစ္ပတ္တစ္ခါခူးရပါတယ္တစ္လကိုႏွစ္ႀကိမ္ေပါ့ကြမ္းေဈးအရမ္းေကာင္းတဲ့အခ်ိန္ဆို တစ္ပိႆာကို 15000ေလာက္ရွိၿပီး မေကာင္းတဲ့အခ်ိန္တစ္ပိႆာမွ800ေလာက္သာရက်ပါတယ္
တခ်ိဳ႕အေျပလည္တဲ့လူေတြက ကြမ္းကိုစြန႔္စားၿပီးစိုက္က်တယ္ကြမ္းေဈးေကာင္းတာနဲ႕မိရင္ေတာ့
ေတာ္ေတာ္ေလးကိုေျပလည္သြားက်ပါတယ္တခ်ိဳ႕ကေတာ့စြန႔္စားရင္းအရႈံးေတြမ်ားကာမေျပလည္ေတြျဖစ္ကုန္က်ပါတယ္၊

images.jpg

က်ေနာ္တို႔႐ြာ၏အထင္ကရေတာ့႐ြာဦးေက်ာင္းမွာတည္ထားကိုးကြယ္ထားတဲ့မိုးဃ္ေကာင္းခ်မ္းသာေစတီေတာ္ျမတ္ႀကီးပဲျဖစ္ပါတယ္ငယ္ငယ္တုန္းကၾကားဖူးတဲ့စာေလးတစ္ခုရွိတယ္ဘုန္းႀကီးအဆင္းေခါင္းဝင္းဝင္း၊ေက်ာင္း၏အဆင္းေက်ာင္းတလင္း၊႐ြာ၏အဆင္းဘုရားဝင္းလို႔ဆရာေတာ္ေတြသင္ေပးတာမွတ္ထားဖူးတယ္

က်ေနာ္တို႔ရန္ကုန္ကျပန္လာၿပီဆိုကားေပၚကေန႐ြာဦးေက်ာင္းေစတီေတာ္ႀကီးကိုအေဝးကလွမ္းျမင္တာနဲ႕က်ေနာ္တို႔ကားေပၚကဆင္းဖို႔ျပင္ဆင္ေနၾကတတ္ပါတယ္၊က်ေနာ္တို႔ၿမိဳ႕နယ္အနီးနားမွာေတာ့က်ေနာ္တို႔႐ြာဦးေစတီေတာ္ႀကီးဟာအႀကီးက်ယ္ခမ္းနားဆုံးလို႔ဆိုလို႔ရပါတယ္၊

က်ေနာ္တို႔႐ြာဟာသာသနာထြန္းကားတဲ့႐ြာငယ္ေလးတစ္႐ြာျဖစ္ပါတယ္ဘုရားေစတီပထိုးမ်ားစြာတည္ရွိပါတယ္က်ေနာ္တို႔ျမန္မာဗုဒၶဘာသာလူေတြမွာအယူတစ္ခုရွိပါတယ္အဲ့ဒါကေတာ့သားေယာက်ာေလၤးေမြးတဲ့မိဘတိုင္းရွင္ဒကာရဟန္းဒကာျဖစ္ဖူးမွျမတ္တယ္လို႔ယူဆၾကပါတယ္ဒါေၾကာင့္လဲက်ေနာ္တို႔႐ြာကေလးဟာရွင္ရဟန္းမ်ားစြာေပၚထြန္းခဲ့ပါတယ္က်ေနာ္တို႔႐ြာမွာအိမ္ေျခ250ေလာက္ရွိၿပီး၊႐ြာကိုအပိုင္းေျခာက္ပိုင္းခြဲထားပါတယ္

IMG_20170814_223556.jpg

က်ေနာ္တို႔႐ြာမွာ ႀကိဳက္တဲ့အပိုင္းကိုလက္ညိုးထိုးရွင္ရဟန္းမျပဳဘူးတဲ့လူ မရွိသေလာက္ရွားပါတယ္
တခ်ိဳ႕ကၿမိဳ႕ႀကီးျပႀကီးေတြမွာစာေပေတြသင္ၾကားရင္း ပါရမီမပါေတာ့ရွင္ရဟန္းဘဝကိုစြန႔္လြတ္ခဲ့ရပါတယ္၊တခ်ိဳ႕ကေတာ့ပါရမီဓာတ္ခံပါေတာ့သာသနာျပဳဆရာေတာ္ႀကီးေတြျဖစ္ေနပါတယ္
ျမန္မာျပည္အႏွံမွာက်ေနာ္တို႔႐ြာက ဆရာေတာ္သံဃာေတာ္ေတြသာသနာျပဳေနၾကပါတယ္
ရန္ကုန္ဆိုတဲ့ၿမိဳ႕ျပႀကီးမွာ ေဆြးမ်ိဳးမိတ္ေဆြမရွိရင္တည္းခိုစရာကအစဒုကၡေရာက္တတ္က်ပါတယ္

တခ်ိဳ႕ဆိုနယ္ကတက္လာၿပီးအလုပ္လုပ္က်တယ္လစာက13000ေလာက္ရၿပီးအေဆာင္ခနဲ႕ထမင္းစားစရိတ္နဲ႕ႏႈတ္လိုက္ရင္ဘာမွမက်န္ေတာ့ဘူးဒါေတာင္ဖုန္းေဘဖိုးသုံးဖိုးစြဲဖို႔မပါေသးဘူးအကုန္ႏႈတ္လိုက္ရင္ဘာမွမက်န္ေတာ့ဘူးတခ်ိဳ႕လူေတြဆိုအိမ္ကိုျပန္ေပးနိုင္ဖို႔ေနေနသာသာအိမ္ကေတာင္ျပန္ေတာင္းေနရပါတယ္၊

က်ေနာ္တို႔႐ြာကမနာမက်န္းျဖစ္နဲ႕လူေတြဆိုကမာၻေအးမွာက်ေနာ္တို႔႐ြာကဆရာေတာ္ရွိတဲ့အတြက္တည္းခိုရတာအဆင္ေျပတယ္ ေဆးခန္းလာျပရတာလဲစိတ္ခ်မ္းသာတယ္၊

က်ေနာ္တို႔ဆရာေတာ္ဟာ က်ေနာ္တို႔႐ြာအတြက္ေရာ က်ေနာ္အတြက္ေရာ
ဒီတစ္သက္ဆပ္လို႔မကုန္နိုင္ေလာက္ေအာင္ေက်းဇူးႀကီးမားပါေပးတယ္၊

20274824-tree-and-bird-Stock-Vector-tree-life-silhouette.jpg

"သစ္တစ္ပင္ေကာင္းငွက္တစ္ေသာင္းနားခိုနိုင္"ဆိုတဲ့စကားပုံအတိုင္းပါပဲေက်းဇူးႀကီးလွပါေပတယ္၊ဆရာေတာ္သက္ေတာ္ရွည္ၿပီးသာသနာအက်ိဳးဘာသာအက်ိဳးကိုစြမ္းစြမ္းတမံေဆာင္႐ြက္နိုင္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းဝႏၵနာျပဳရင္းနိဂုံးခ်ဳပ္အပ္ပါတယ္။

ေရးသားသူ >> @myathuaung

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center