Sheikh Abdullah Kamel ျဖစ္ပါတယ္

image
ဒါကေတာ့ အီဂ်စ္နိုင္ငံက မ်က္မျမင္အီမာမ္ ေရွ႔ေဆာင္Sheikh Abdullah Kamel ျဖစ္ပါတယ္။

သူဟာ ၁၉၈၅ခုနွစ္မွာ ေမြးဖြားခဲ႔ျပီး ေမြးရာပါ မ်က္မျမင္သူ တစ္ဦးျဖစ္ပါတယ္။သူဟာ ငယ္စဥ္ ကေလးဘဝ  တုန္းကေန   

က်မ္းေတာ္ျမတ္ ကုရ္အာန္တစ္အုပ္လံုးကို က်က္မွတ္နိုင္ခဲ႔ျပီး "Louis Braille"ရဲ႔ မ်က္မျမင္ ပညာသင္စနစ္နဲ႔ ပညာသင္ယူခဲ႔ရာ ၂၀၀၅ နွစ္မွာ Al Fayoum တကၠသိုလ္မွဘြဲ႔ရွိခဲ႔သူျဖစ္ပါတယ္။

က်မ္းေတာ္ျမတ္ ကုရ္အာန္ဟာ လူသားတိုင္း အတြက္ျဖစ္တယ္။ က်မ္းေတာ္ျမတ္ ကုရ္အာန္ဟာ သူကိုဖတ္ရႈသူေတြကို မခြဲျခားတက္ဘူး။ ဘယ္လိုလူမ်ိဳးပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္လိုအသားေရာင္ပဲရွိရွိ ဘယ္ဘာသာစကားကိုပဲေျပာေျပာ မ်က္မျမင္ ဆြံ႕အ နားမၾကားသူပင္ ျဖစ္ေနပါေစ က်မ္းေတာ္ျမတ္ကို အလြယ္တကူက်က္မွတ္နိုင္ၾကတယ္။ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အားလံုးကိုလည္း ကုရ္အာန္အား သင္ယူဖတ္ရႈ က်က္မွတ္ နားလည္နိုင္စြမ္း ေပးသနားေတာ္မူပါေစ။ အာမီးန္

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center