Don't be Jealous And Real Life

မနာလို ဝန္တို ျခင္း ကင္းတဲ႔ ယွဥ္ ၿပိဳင္ မွုမ်ားႏွင့္ မွန္ကန္တဲ႔


ဘဝ ကိုတည္ေဆာက္ႏိုင္ေစရန္


က်မ တို႔ ေလာက လူသား အားလံုးဟာ ေန႔ စဥ္ ရံုးကန္ရွာေဖြ
စားေသာက္ရင္းၿပိဳင္ဆိုင္ မွုမ်ားစြာ ႀကံဳေတြ႕ၾကရပါတယ္

ဘယ္လိုၿပိဳင္ဆိုင္ျခင္း မ်ိဴးဘဲ ျဖစ္ပါေစ က်မတို႔ ဘဝအေျခအေန
ေကာင္းစားဖို႔ အတြက္ တစ္ျခားသူေတြရဲ႕ ဘဝ ပ်က္ဆီးသြား
ေစမယ့္ အေတြးမ်ိဴးေတြ အျပဳ အမူ မ်ိဴးေတြ မလုပ္သင့္ပါဘူး

က်မတို႔ ရွပ္တည္ဖို႔ ေအာင္ျမင္ဖို႔ ရာအတြက္ ကို ကိုယ့္ရဲ႕
ကာယ စြမ္အား ဥာဏ စြမ္းအား ရိွသမ်ွ နဲ႔ ကိုယ္တိုင္ဘဲ
ႀကိဴးစား အားထုတ္သင့္ပါတယ္

က်မတို႔ေအာင္ျမင္ဖို႔ရာ အျမင့္ေရာက္ဖို႔အတြက္ တစ္ျခား
သူေတြရဲ႔ ဘဝ ကို နင္းၿပီးတက္ရမယ့္ ၿပိဳင္ဆိုင္ျခင္းမ်ိဴးနဲ႔
မတက္လွမ္းသင့္ပါဘူး

တစ္ျခားသူေတြရဲ႕ဘဝကို နင္းေျခ ၿပီး မွက်မ တို႔ေတြရဲ႔ ဘဝ
ေအာင္ျမင္လာခဲ႔ မယ္ဆိုရင္လည္း ဒါဟာ မွန္ကန္တဲ႔ ၿပိဳင္ဆိုင္
မွု႔ ေအာင္ျမင္မွု႕ မ်ိဴး ျဖစ္မလာနိုင္ပါဘူး

အခုဘဝမွာ ေရာ ေနာင္ သံႆရာ အထိပါ ဆိုးႀကိဳးမ်ားစြာ
ျပန္လည္ခံစား ၾကရမွာပါ

ဒါေၾကာင့္ က်မတို႕ ဘဝ ေတြ ေအာင္ျမင္ ဖို႕ မွန္ကန္တဲ႔ ၿပိဴင္
ဆိုင္မွု႔ မ်ိဴး နဲ႔ ႀကိဴးစားအားတုတ္ၾကရေအာင္ပါလို႕
ဆႏၵျပဳရင္း…

written-
@mamamyanmar
image

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now