Buitenkant ii - Van Coke Kartel Cover | Jon-Ray Version

Back again with more! This time in my mother-tongue! I hail from Cape Town in South-Africa and I'm proud to say I am an African.

This song is originally done by Van Cartel Kartel on their Debut album. The song is actually the respons to a song written by Valiant Swart ( entitled: Buitenkant )
The poem was written on the wall of a apartement located in the Infamous Street. Coincidentally, Van Coke Kartel stayed in the same apartement and they added to the poem. Im not that good in translationg so i'll leave the lyrics below. - Just know its Rad!

![image.png](UPLOAD FAILED)

Here is the lyrics in Afrikaans.

Hier wag ons die seisoene om
Daardie skuldgevoel jou medisyne
So hou ons aan en verdra net alles
My liggaam het al beter dae gesien
Jissus, dis gevaarlik hier!
Jy kan nog steeds nie vir jou self d*** nie
Die winterkinders dans met Sjina vanaand
Geld in die hand!
Buitenkant!
Ek is dalk nie ʼn sent werd nie maar ek voel soos R300!

Geografies is ons geïsoleer
Verbitter deur jou ervaring
Begryp in stilte ons ontwikkeling
vertraag deur ons afwesigheid

Fokkit, dis gevaarlik hier!
Jy kan nog steeds nie vir jou self d*** nie
Die winterkinders dans met Sjina vanaand
Geld in die hand!
Buitenkant!
Ek is dalk nie ʼn sent werd nie maar ek voel soos R300!
In ons fokkin moer
Knieë op die badkamer vloer
Ek het jou al daar gesien
Ek het jou al daar gesien

Die winterkinders dans met Sjina vanaand
Geld in die hand!
Buitenkant!
Ek is dalk nie ʼn sent werd nie maar ek voel soos R300!
DSC_1316.JPG

Photo By Adriaan Louw - Lower Buitenkant Street, Cape Town
Logo Jeandre swanepoel.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now