RE: RE: Karolina Czarnecka vs SoDrumatic: Za siedmioma blokami
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Karolina Czarnecka vs SoDrumatic: Za siedmioma blokami

RE: Karolina Czarnecka vs SoDrumatic: Za siedmioma blokami

no, faktycznie. straszny spam, muszę uważać żeby przypadkiem przez niego steem nie padł :/

nie planowałem wrzucania tego tutaj, ale w przypływie chwili, gdy Karolina pojawiła mi się na YT to stwierdziłem, że wrzucę, później pojawiła sie następna jej piosenka, też ciekawa, a potem jeszcze jedna. podobały mi się na tyle, że chciałem się nimi podzielić z użytkownikami steemit, uznając je za coś interesującego, ale jak widzę, na przyszłość będę się musiał zastanowić, czy warto :/

btw, przy wrzuceniu kilku piosenek razem nie byłoby widać miniatur filmików, które też uważam, że są ładne i mogą kogoś zaintrygować, przez co przesłucha utwór Karoliny.

co do nie przedstawiania żadnej wartości - chyba sobie żartujesz? promowanie młodej, polskiej artystki nie przedstawia żadnej wartości? no to gratuluję...

co do DTube - wrzuciłem moim zdaniem fajną składankę, a w opisie podałem wykonawców utworów i tytuły piosenek zamieszczonych w tej składance. sporo takich mix'ów jest zarówno na DTube, jak i na YouTube, gdzie bardzo często takie informacje nie są podane. ja ciebie do dania plusa pod tymi filmami nie zmuszam, ale może komuś się spodoba i da. jeśli chcesz wynagrodzić twórców piosenek - proszę bardzo, są podani pod filmem.
(żebyś jeszcze nie narzekał, że spamuję, bo wrzuciłem tę składankę w 4 częściach - chciałem w jednej, ale jakiś błąd IPFS wyskakiwał, prawdopodobnie ze względu na zbyt dużą wielkość pliku - możesz poczytać o tym na Discordzie DTube'a)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center