Mad Max (1979)

max2.jpg
****

Այսպիսով, ես վերջապես դիտեցի այս ֆիլմը, երբ խորհուրդ չտվեցի դիտել: Ինձ ասացին, որ կա մի երիտասարդ Մել Գիբսոն, որը նայելու է, որն այդ ժամանակ իրեն նման չէ: Երբ ես ավարտեցի այս ֆիլմի դիտումը, անմիջապես մտածեցի, թե ինչ ժանր էր: Ես 100 տոկոս չեմ ասում, որ սա ֆանտաստիկ է, քանի որ, ի տարբերություն երկրորդ մասի, առաջին անգամ նույնիսկ հետպատերազմյան բնույթը չի հոտում: Ես պլանավորեցի նայել միայն առաջին մասում եւ դրել այս կետը: Բայց ավարտը ինձ ցույց տվեց երկրորդ եւ երրորդը, նրանք ավելի վատ էին, նույնիսկ նրանց վերանայումն էր ծուլություն գրել: Եվ հիմա միայն առաջին մասի մասին:

Սյուժեն խոսում է լավագույն ոստիկան Մաքսի մասին, որը ապրում է աշխարհում խոշոր աղետից հետո (թեեւ աղետից հետո ես աշխարհ չեմ տեսել): Երբ սպանում է հեծանիվների խմբավորման անդամներից մեկին: Նրանք ուզում են վրեժխնդիր լինել, սպանելով գործընկերը: Նրանք նույնն են անելու իր կնոջ եւ երեխայի հետ: Սպանությունից հետո, իսկ մինչ այդ Մաքս հեռանում է ոստիկանություն, նա կորցնում է իր հանգիստ եւ սկսում է վրեժխնդիր որպես հերոս, բայց առանց գերտերությունների. Մի խոսքով, պատմությունը հիշեցնում է հին կոմիքսների հարմարվողականությունը, որոշ տեղերում էլ հետաքրքիր եւ ձանձրալի է: Ես դեռ մտածում էի, որ այս ֆիլմը դաժան կլինի, եւ նա իսկապես դաժանություն էր, 2 անգամ պակաս, քան ես մտածեցի: Բայց դա ոչ միայն արգելվել է այն, որ ցույց է ԽՍՀՄ-ում, չնայած այն կարող է, եւ արգելեց, ես չգիտեմ. Ես կարծում էի, որ նա ամբողջությամբ դուրս կգա ճակատամարտից եւ պայքարից, բայց դա այնքան էլ պարզ չէ, ինչպես թվում է: Սյուժեի գաղափարը լիովին բավարարված է ինձանից:

Նայիր, ով ֆիլմի նույնիսկ երեսուն, անսովոր է սկզբից մինչեւ վերջ «Mad Max». Նա խաղացել է, բնականաբար, անսովոր եւ անսպասելիորեն նման դերի համար: Նրան ասացին, որ խաղա մի մարդու, ով իր ծանոթների մահից հետո պետք է թռչի գավազանից եւ վրեժխնդիր լինի խելագար: Չնայած ամբողջ ֆիլմը չի խելագարվում, բացառությամբ վերջում: Նա սովորական ամերիկացի ոստիկան էր, բավական հանգիստ եւ ընտանեկան մարդ: Բայց, միեւնույն է, նույնիսկ վերջում ֆիլմի, դուք կարող եք զանգահարել նրան խենթ, նա պարզապես դաժանորեն ճնշեց նրանց, ովքեր բերում իրեն վիշտը կյանքում.

Ջորջ Միլլերի առաջին ֆիլմը, պետք է բռնի, մեծահասակների եւ արյունոտ Mad Max, ես մի երեխա, բարի, հանգիստ մուլտֆիլմ, նա չի մասնավորապես նման, բայց հաճելի էր դիտելուց հետո: Այնուհետեւ ես նայեցի «Բաբե» (ձանձրալի, բայց բարի ֆիլմ), իսկ վերջում արդեն վհուկները (ոչ թե հատկապես հետաքրքիր սեւ կատակերգություն): Ռեժիսորը, ով արժանացել է Օսկար համար մուլտիպլիկացիոն «Ուրախ Ոտքեր» անվանակարգում «Լավագույն մուլտֆիլմ» հետ խնդիրը, հեռացնել Մարտաֆիլմ խելագարը.

Ստորին գիծ. Հիմնականում, ես գոհ եմ այս պատկերը դիտելու հետ, շատ սթրեսային եւ ծանր է: Այս ֆիլմը երեխաները հազիվ թե հասկանան: Ես ակնկալում էի, թեեւ ամբողջովին գեղարվեստական ​​է, բայց պարզվեց, որ սովորական թրիլլեր նման է: Չնայած խելագար բյուջեին, դա ընդամենը խելացի ապստամբ.

max1.jpg
****

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center