Huffling Girlfriend Neska bat harrapatu nuen

Parkean
Gaur bildu zen.
Soineko bat bezala neska bat eserita
Atzera pentsatu nuen
Lore arinak lorez bete
Agian oso pozik egongo da.
Omaha besarkatu lurra astinduz
Neska garrasika. Neska nire aurrean
Atzera itsasten eta bi txapela jarriz
Emadazu
Zergatik beldur zara? ... Akats bat egin dut!
Zintzilikatzen naiz
Ezin nuen ulertu tuku
Girl.
Bien bitartean, parkeko pertsona guztiak inundatu egiten dira
Egoera niretzat hiltzea bezalakoa da. Hitzaldiak
Horiek harrapatzeko, bakoitza irentsi egingo dute
Me.

hh.png

Guztiontzat aurretik hiltzeko da
Zatoz ... gelditu nauzu, oker nago
Egiteko ... eta nork beste gaizki entzun ninduen
Ganapatiani. Ez dut ideiarik
Ihes egin nuen dei batetik eta han egon nintzen
From.
Nire neskalaguna ikusteko atera nintzen
Nire aurrean zutik
Emango diat iruzur batekin.
-Ezazu gaizki entzun
Nesken lagunaren izena)
Chitra pertsonaia. Beraz, esan Riya eta txapela
Eseri.
My. Akatsak egin nituen bitartean itsatsita geratu nintzen
Ez nuen gehiago entzun.

  • Hurrengo goizean esnatu
    Anai txiki bat Egunkariaren alorrean
    Zatoz eta esan, anaia anaia, ikusi zer den
    Paperan idaztea

hh2.png

Etorri nintzen eta etorri nintzen arropa abiadura batekin
Bi begiak iristen direnean, norabidea doa.
Ez zait etxean ikusten.
Ez dut irakurri buletina. Oraindik txikia
Anaia esan duelako dirudi
Askotan paperezko arazo larriak
Irudia irekitzea
'Vora Park-en bortxaketa saiatzen' idazten

Jaitsi egiten da Ni eta neskatxa
Eman argazki bat.
Ez dakit zer egin. Balio errespetua
Ez dago ezer geratzen
Gaurko egunkariak irakurri du
Uste dut maite zaitut
Kalean sartu beharra dago.
Pixka bat egin eta gero ez nuen kopeta ikusi
Ez da txarra. Ez kezkatu kaleetan zehar
Kartzelan egonaldia egongo da.
Hasiera polizia.
Ni atxilotzeko etorri nintzen. Nik esan nion
Ez nuen ezer gaizki egin ...
Gainontzekoek ez zuten poliziari entzun
Hartu tira eta tira
Rautai nire neska-lagunarekin
Etengabe, behin betiko izango naiz hemen
Dibortzio bat emango dio.
-Hala zergatik gaur egun esan zuen gaur
Guztiok amaitu dugu.

  • Entzun, oker nago.
    Ez dut beste ezer esan beharrik.
    -Poliziak jaso dit. Hori da
    Ikusi, neska polizia-etxean
    Nora joaten zen
    Poliziari esan nion ...
    Gelditu, gelditu, beldur zara
    Ez zuen erakutsi
    Kexatzen baduzu, kalte egingo duzu.
    -Sir, oker nago.
    Gelditu ezazu.
    Jauna, bere izenean kexatu behar dut
    Ez nahi.
    Keno.

Egia esan, jauna oker dago. Ez dut ulertzen
Zion errua nion.
Beno, utzi egin nuen
Zer egin behar den kexarik ez dagoenean.
-Eskerrik asko
Nire neska nago nire garaian
Esan nion, jauna, oker nago
Hori .......
Ez duzu ezer esan beharrik. Akatsak egiten dituzu
Banpirozko opari berde bat emanez.
Orain imajinatu nola aurpegia erakutsi eremuan.
Nola etxera itzultzeko. Bat-batean Mathieu
Esku intelektuala neska baten eskutik
Kazi bulegoa ateratzen
Ezkontzeko behartu nion.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now