Herkese Sıcak, Samimi ve İçten Bir Merhaba


Merhaba Steemit ailesi,

Adım Mesut. Evliyim, bir kız bir de erkek olmak üzere iki çoçuğum var. Steemit'i arkadaşım vasıtasıyla duydum ve bu güzel platforma katılma kararı aldım. Finans, müzik, gezi, karikatür, spor ve edebiyat konularında bir çok kesimi tatmin edecek paylaşımlarda bulunacağımı düşünüyorum. Çok uzun bir süre Aydın'da yaşadım, çocukluğum ve gençliğim orada geçti  ancak şu an mesleğim gereği ülkemizin doğu bölgesinde yaşamaktayım. Burada yaşamaktan, buradaki insanları yaklaşımlarından gayet memnunum. Steemit'e yeni katılan hesaplara katkı sağlayan @kusadasi hesabını da duydum. İlgi alanıma girdiği için kripto paralar o yönde de bir çok yazı yazmayı düşünüyorum. Kendisi ile alakalı henüz paylaşımda bulunmadım ancak katkılarından dolayı kendisine çok teşekkürler.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now