Malik Montana – Ciach Bajera (ft. Belmondo) prod. Fast Life Sharky


[Refren: Malik Montana]
Ciach bajera, ciach bajera
Hamuj gadkę piętą mordo ciach bajera
Ciach bajera, ciach bajera
Powiedział co wiedział, poszło sprzęgło
Ciach bajera, ciach bajera
Nie widziałem, nie słyszałem, a jak byłem to spałem
Ciach bajera, ciach bajera
W policyjnym państwie żyje ponad prawem

[Zwrotka: Belmondo]
Nowy Bonaparte, tylko, że naprawdę
Tylko, że naprawdę ponad prawem
Jak byłem małolatem to jarałem dżambe
Teraz welcome to the jungle
Ooaa dziwko robię papier
Ty o mnie rozprowadzasz informacje jak jebany kabel
Jebany klarnet, rozjebany krater
Pierwsza kurwo rzucasz kamień, na niepoznakę
Jebać twój frajerski kartel, ruchałem twoją szmatę

[Refren: Malik Montana]
Ciach bajera, ciach bajera
Hamuj gadkę piętą mordo ciach bajera
Ciach bajera, ciach bajera
Powiedział co wiedział, poszło sprzęgło
Ciach bajera, ciach bajera
Nie widziałem, nie słyszałem, a jak byłem to spałem
Ciach bajera, ciach bajera
W policyjnym państwie żyje ponad prawem


▶️ DTube
▶️ IPFS
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now