12-COLOR EYESHADOW COLLECTION

png.png

12-Color Eyeshadow Collection. Ik liep twee weken geleden de Action even in om te kijken wat ze allemaal voor nieuwe dingen hadden. Mijn ogen vielen meteen op dit mooie palette. Ik heb deze meegenomen om te reviewen voor jullie. Mocht je het leuk vinden, blijf dan lekker lezen. Deze prachtige platte van 12-Color Eyeshadow Collection heeft super mooie kleuren. De kleurtjes heb ik uiteraard getest voor jullie. Kijken jullie gezellig mee?

png1.png

De uitstraling van deze palette heeft een roze kleur. De letters zijn zwart en eronder staat er nog de tekst: 12-Color Eyeshadow Collection in het donker roze. Ik vind het een hele mooi kleur en heeft een rustige uitstraling.

png2-1.png

De kleuren lopen van licht naar donker. Sommige kleuren zijn heel goed dekend, maar andere kleuren juist weer helemaal niet. Zo jammer! Ik persoonlijk vind de eerste twee kleuren van links het allermooiste voor de ogen.

png4.png

Ook heb ik voor het eerst swatches aangebracht. Ik heb overal twee keer gesmeerd, zodat het zichtbaar is. Je doet immers ook niet één likje op je ogen. Zoals je ziet zijn de geel tinten amper te zien. Met de andere kleuren kun je heel mooi blenden op je ogen. De glitter bruin tinten vind ik ook heel mooi. Een minpuntje is, dat de oogschaduw wel heel veel poedert. Tik je kwast dus van te voren goed af, anders ben je net een discobal.

png4.png

Er zit ook een folie op het spiegeltje. Het is er makkelijk af te halen. Ik heb hem er vanaf links boven afgehaald. Ik ben tevreden over dit prachtige palette. Heb jij deze al in huis? Deze kost maar liefst €2,99. Geen geld toch?

TIP: breng eerst oogschaduw basis op voor je de oogschaduw aanbrengt. Zo blijft het langer zitten.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center