Barre egiten ari nintzen Baina isilik geratu nintzen berriro.

Ezin nuen eskuak harrapatu, baina !! Besterik ez!
Nire begiak altxatzen ditut.
Berriro eskuan hartu nion eskua behin eta berriro anaia txikiagoarekin tea heldu zen.
Isha, Shala Babu, ez dut ezer janen. Arazoak dituzu, ez zaitez nirekin lanpetuta egon. Eta ez egin ezer mesedez.

qq.png

Te edan berriro edaten zuen, amari deitu zion,
Yasir, aita, etxera. Gauean asko izan da.
OK ama.
Aitona oso kezkatuta zegoen. Garai hartan ez zen meskitara etorri hiru egunetan, janariari uko egin zion. Nola dakizu geroago herrialdetik atera zarela.
Hurrengo aldiz zurekin etorri zen.

qq2.png

Nire eztabaida erdian gelditu nintzen eta esan nuen:
Eta aitonak egun batez esan zidan:
ergatik ez zara ezkonduta?
Gozoki irribarre egin nuen,

Nire aitak esan zidan! Ez dut ezer egin nahi ".
Horregatik ez dut pentsatu aiton-amonak etxera joango direla. Ezagutzen dugun eremu bereko aitonak, badakigu guztiok. Zer etorriko zen!
Zure aitonak ezingo zuen pentsatu ezkontzeari eskainiko zizkion bere biloba.
Beno, zergatik zure aitona bat-batean gustatu zitzaidan?
Pixka bat haserre esan nion,

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now