Bůh opravdu nemocí onemocnění, které necháte na svého letargického služebníka

Bůh opravdu nemocí onemocnění, které necháte na svého letargického služebníka "tiše, zatímco stále pokračuje v psaní svého pracovního stolu, co nejvíce vyřeším tuto bolest a vypadnu dobře před mými přáteli, takže nikdo neví, m bojuji proti této bolesti. Jmenuji se Naima, právě teď pracuji v jedné vydavatelské společnosti jako jeden z nejtalentovanějších spisovatelů.

Najednou telefon vedle mě sousedil, ano to byl můj manažer, který mě zavolal okamžitě do prostoru. Ale ve svých krocích mi připadá nějak těžké a těžké se pohybovat, dokud nakonec nezapadnu, jestli ne Zaskia, kdo drží toto stále slabší tělo, "MasyaAllah, Nai, tvůj obličej je velmi bledý" strachoval se "Jsem v pořádku, Zas, Sukron ano" řekl jsem, když jsem se vrátil. Bolest se mi však vrátila na hlavu, která mi nakonec téměř křičela na bolest, najednou všechno ztratilo a já si nepamatuju, co se stalo dále. Pomalu jsem otevřel oči světelným paprskem, který mi procházel rohovkou.

Atmosféra této místnosti je známa, ano v nemocnici jsem viděl Zaskii s nafoukanou tváří, kterou vím, že prostě plakal. Pozdravil jsem ho, ale jeho slzy se znovu rozpadly. Také se snažím utěšit a posílit svého přítele velmi milého, že to miluji. A požádal ho, aby mi o mé nemoci neřekl nikomu, včetně mých rodičů a mé sestry, kteří mě tak netrápili, a Zaskia jen souhlasně přikývla. S klopným pohybem jsem zaklepal na dveře. Zhluboka jsem se nadechla a připravila se na to, aby se táta znovu začala hádat. Ale noc vypadala jinak, dům vypadal, že je přeplněný, až do třetího kola jsem zaklepal na dveře a Lia, moje sestra. Pozdravil mě s úsměvem, který jsem nalezl.

Taky jsem pozdravil a pak jít, pas pokojová místnost Papa okamžitě povstala, když mě uviděl. Byl tak klidný, že tam nebylo znamení, že by mě naštval: "Jak to, že pozdě, synu?" Zeptala se tiše: "Naima ... Nai právě dokončil ngerangkum román k 5. Pa. To je důvod, proč je Nai pozdě," lhal jsem. Papa stále vypadá klidně a usmívá se: "Příště, láska novinky nejprve, synu. Jo, to je rodina starého přítele Pak Jóga.

Přišli ti navrhnout svou sestru, "řekl Papa, zjistil jsem, proč je tatínka tak klidná, otočil jsem se a byl překvapen, když jsem viděl toho muže." Ano, Kak Yusril, postavička mé minulosti, že až dosud nemohu zapomenout. byl tak šokovaný, jako jsem byl, spěchal si hlavu a zavřel mé ruce, abych je pozdravil. "To je Naima ano, Tante neví, že jste dcerou pan Anwar stejně," řekla teta Mia. , "vypadáš krásnější ano drahé" chválil "Naima, vypadáš bledě, co se děje, kluku?" Mama se šklebila. "Naima je v pořádku, MA" Cítím něco, co by se rozplynilo, dotýkám se nosu a překvapeně, jsem zavřel svůj počet a šel můj pokoj do koupelny Když jsem otevřel svůj závoj, okamžitě jsem propláchla horkou hlavu Slyšela jsem, že dveře v koupelně zaklepaly a byla to maminka Až jednou, že krev nevyjde znovu, budu vyměňte mokrý plášť za koupací plášť, který jsem visel na dveřích koupelny.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center