Ang Dios nasakit gayud sa mga sakit nga imong gibiyaan sa imong lethargic servant

Ang Dios nasakit gayud sa mga sakit nga imong gibiyaan sa imong lethargic servant "sa hinay samtang nagpadayon sa pag - type sa akong work desk, kutob sa mahimo akong masulbad kining kasakit ug maayo nga tan - awon atubangan sa akong mga higala sa trabaho, nga nakigbisog batok niini nga kasakit.Ang akong ngalan mao si Naima, karon nagtrabaho na ko sa usa ka kompanya sa pagmantala ingon nga usa sa pinaka-talento nga mga magsusulat.

Sa kalit ang telepono nga tupad kanako, oo ang akong manedyer nga mitawag dayon nako sa spatial.But sa akong mga tunob daw mibati nga bug-at ug lisud alang kanako nga mobalhin, hangtud sa katapusan mahulog ako kung dili si Zaskia nga naghupot niining nagkaluya nga lawas, "MasyaAllah, Nai. Ang imong nawong grabe kaayo" nabalaka siya "Maayo na ako, Zas. Sukron oo" Miingon ko samtang naglakaw ko balik. Apan, ang akong kasakit nahibalik sa akong ulo nga sa katapusan nakapahadlok kanako, sa kalit ang tanan nangitngit ug dili nako mahinumduman ang sunod nga nahitabo. Gipabuka ko ang akong mga mata usa ka pinutol nga kahayag nga misulod sa akong kornea.

Ang pamilyar sa maong lawak pamilyar, oo kini nga ospital akong nakita ang Zaskia nga puno sa nawong nga nahibal-an nga siya mihilak lamang. Nangumusta ako kaniya, apan ang iyang mga luha mibalik pag-usab. Naningkamot usab ako sa paghupay ug pagpalig-on sa akong higala nga minahal kaayo nga ganahan ko niini. Ug gihangyo siya nga dili isulti kanako ang mahitungod sa akong sakit ngadto kang bisan kinsa lakip sa akong mga ginikanan ug sa akong igsoong babaye nga wala kaayo nako mabalaka, ug si Zaskia miyango sa kasabutan. Tungod sa usa ka lihok nga lihok, nanuktok ko sa akong pultahan. Naghinam-hinam ko ug nag-andam na, dad-a pag-usab si Papa. Apan ang kagabhion ingon og lahi, ang balay ingon og nagkaguliyang, hangtud sa ikatulong higayon nga ako nanuktok sa pultahan aron ablihan ni Lia, akong igsoong babaye. Gipangumusta niya ako uban ang usa ka pahiyom nga mao ang lakang nga akong nakita.

Nagpasalamat usab ako ug dayon moadto, pasulod sa kuwarto ni Papa nga mitindog dayon sa dihang nakita niya ako. Siya kalmado kaayo nga wala'y usa ka ilhanan nga iya akong gisukmatan. "Unsa man ang ulahi, anak?" Siya nangutana sa hinay nga "Naima ... Nai nahuman na ang ngerangkum novel to-5, Pa. Mao kana ang hinungdan nga si Nai ulahi," ako namakak. Si Papa nag tan-aw pa nga kalma ug pahiyum "Sa sunod higayon, paghigugma una sa balita, anak nga lalaki. Oo, kini ang pamilya sa Pak Yoga nga higala nga Papa.

Miabut sila aron sugoon ang imong igsoong babaye, "miingon si Papa. Nahibaw-an nako kung nganong kalma si Papa, mibalik ako ug nakurat sa pagkakita sa lalaki. nahingangha ako, nagdali sa akong ulo ug nagtak-op sa akong mga kamot sa pagtimbaya kanila. "Kini mao ang Naima oo, Tante wala makaila nga ikaw anak nga babaye ni Mr. Anwar ingon man" miingon si Aunt Mia. , "Nakita mo nga mas maanyag ug minahal" iyang gidayeg ang "Naima, nahimutangan ka kung unsa ang bata, bata?" Si Mama misaway. "Naima maayo, MA" Gibati ko ang usa ka butang nga matunaw, akong nahinumduman ang akong ilong ug nahingangha tungod Gisira nako ang akong numero ug miadto sa akong lawak ngadto sa banyo.Sa dihang akong gibuksan ang akong taptap, gilayon akong gihugasan ang akong init nga ulo.Ako nakadungog nga ang pultahan sa banyo natumba ug kini si Mama.Kon nahibal-an na nga ang dugo dili mogawas na usab, ilisan ang akong basa nga kupo nga may bathing suit nga akong gibitay sa pultahan sa banyo.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center