"LITERATURANG FILIPINO" KUWENTO NG TAGUMPAY

IMG_20171017_204910.jpg

Maung adlaw ka ninyong tanan ako diay c aaron plando lumad na taga Alcoy probinsa sa sugbo. Ako diay isulte ninyo karon ang bahin sa akong kinabuhi.

Sugdan nato ang tanan sa pag eskwela nako sa kolehiyo. Ang akong gikuha diay na Corso kay BSIT sa universidad sa sugbo. Pero igo rako naka abot og usa ka tuig ni undang ko og eskwila kay akong gihatagan og pabor akong igsoon na maka eskwela sa kolehiyo, dili paman kaya sa akong inaha og amaha ato na panahona na magpa eskwela og duha ka estudyante sa kolehiyo. Ni estambay usa ko pero wala hinoon ng dugay kay nangita ko trabaho. Ka luoy sa ginoo naka kita ko og trabaho did to sa lapu - lapu isip factory worker sa usa ka companya did to sa mepza. Dili kau tantong malas na apiktohan among companya sa global crisis. Igo rako nka trabaho balig usa ka tuig.

Pag human nako did to ni uli ko sa among probinsya, ng stambay na sad ko og balik. Pag stambay na ko did to ng sugod ang tanan, na kat'on nako mo manigarilyo, inom og sugal. Hapit kada gbie me mg inom kuyog akong mga barkada, suroy bisag asa basta naay kalingawan. Pero usa ka adlaw gikasab'an ko sa akong ginikanan, Kung wala ba kuno ko plano say akong kinabuhi, hangtod sa hangtod na ba kuno mg tambay. Wla ko naka tubag nila dayon ato, naka sulti ko sa akong kaugalingon na Sakto sila dapat nako mg bg'o nako

Naka decision ko na mo skwela og balik bahalag vacational lang, Ni skwela ko sa STAR CENTER sa Dalaguete, Cebu sa Corso na WELDER. Ka luoy sa ginoo naka graduate tawon ko. Lipay kayo akong ginikanan og igsoon, did to pa ko naka kita nila na In ato ka malipayon.

received_120300003312284754.jpeg
ako og akong Inahan...😀😀😀

Karon ng trabaho ko sa usa construction company dri sa alcoy isip usa ka welder og STEEMIT blogger sad hehe. Ako na pud gibiyanaan akong mga bisyo, ni undangan nako og panigarilyo og mo inom ko Kung naa na lay ocassion. Karon ng tigom ko og kwarta Kay plano nako tiwason og paayo among balay.

IMG_20180225_065444.jpg

IMG_20180225_065455.jpg

Mao kini among balay na daghan pa kayo og kulang usa mahuman. Dinhi na lang ko kutob og daghang salamat ka ninyong tanan.

Ang Inyong amigo na ng bag'o @aaronplando

aaronplando.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center