İzmir'e Kar yağdı :)

IMG_20170110_133355.jpg
This is izmir. It snowed here last year. It does not always happen. We were very happy and played with snow.
It's raining right now and the temperature is 14 degrees. This month is a little too much for this temperature, but this is a hot city. And global warming is also effective ...

IMG_20170110_133411.jpg

İzmir'e her zaman kar yağmaz. Bu geçen seneden bir anı , görüldüğü üzere çok yağmasada yerler tutmuştu ve hemen çıkıp kızımı karla tanıştırdım, çok mutlu olmuştu.
şimdi bakıp ne zaman yağar bir daha diye soruyor. Bugün hava 14 derece ve kuresel ısınma var bence bir daha yağmaz :)

IMG_20170110_133553.jpg
Mahallenın cocukları kardan adam yapmıs bizde fotograf çektirdik. zaten hatırlıyorum da o sene İzmirlilerle epey dalga geçilmişti. yok masum köyluler kar gördü yok izmire kar yağdı yoğun ilgiden dolayı kaçtı. bunlar da işin komık yanı olmuştu:))
Ben bir Bursalı olarak yeterince kar gördüm ve çocuklugumda boyuma gelen karları hatırlıyorum. Keşke annem biraz daha izin verseydi de oynasaydık:(
Ankarada okurken de kar yağdı mı aylarca kalkmazdı. Büyüyünce tabi çocuk gibi oynanılmıyor ama kar ve beyaz çok güzel umarım yenıden görebilme şansım olur...

IMG_20170110_134215.jpg

Meyveleri üzerinde karla tanışan masum ağaç..
IMG_20170109_104533.jpg

Biz karla oynarken Erdem evdeydi gelince onu da çekmişim . B fotografa bakınca bu çocuk küçüklükten belliymiş dedim :) Eli kolu durmazdı o zaman da ...
Bu güzel karlı postumu okuduğunuz için teşekkur ederim :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center