A Poem of Maitreya


Source

Harritutako aberria,
Harritutako pertsonak,
Zenbat shabby nekatuta egongo da?
Zenbat negar egingo du?
52 urte daramatzat negarrez, 67, 69, 71,
Hezetasun begiak, hezurrak eta hostoak.
Oraindik gau eta egun gauean negar egiten dut nekerik gabe.

Entzuten, entzuten ari naiz,
Biswajit-en ama atea aurrean negarrez ari da negarrez.
Entzuten, entzuten ari naiz,
BDR indarrean dauden senideek,
Sleepy, mina erori da

Gauaren erdian oraindik ere,
Poeta-ren eztabaida biltzarrean.
Kilometroan prozesioan,
Ulertzen dut abuztuaren 15ean nire belarrietan granada da.

Harritutako aberria,
Harritutako pertsonak,
Harrigarria bada ere,
Noren tresna nagusia ikaslea,
Eskuz,
Zenbat da bonba-granada?
Nazio eraikin fabrika
Baina gaur egun politikaren babeslea da.
Bonbak izeneko bonba, granada eta balak,
Heriotzaren prozesuan, errugabeen bizitza

Politika hori gorroto dut,
Ala izenaren arabera,
Qur'anen legeen arabera,
Mujib-Zia-ren mesedetan,
Herrialdearen baliabideak eta bizimodu freskoa etengabeko abiadura suntsituz.
Harritutako aberria,
Harritutako pertsonak,
Gaurko ebazpenaren ustelkeriaren kontra daude,
Eta jaten ari da,
Sarearen erdian hautseztatuta.

Otsailaren 21ean ahaztu egin dira,
Ahaztu; Soldaduaren hizkuntza Salam, Amar Jabbaren istorioa,
Barkat eta Rafiq Ahazari ama.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now