ထင်မထားသော အရာများ

ထင်မထားသောအရာများ

ကျွန်တော်တို့အား လုံးဟာ ပျှော်ရွှင်မှု့ ဆိုတဲ့ အရာကိုတော့
လူတိုင်းနီးပါး လိုချင်ကြပါတယ်။ဒီတော့ ပျော်ရွှင်ဖို့ ကြိုး
စားကြတယ်။ မျှော်လင့်ကြတယ် ဒါပေမယ့် အဲ့ဒီ ထက်ပို
ပြီး ကြိုးစားကြတယ်။ ရတာမရတာထက် ရကိုရရမယ်ဆို
ပြီး တော့ကိုကြိုး စား ကြတယ်။ ဒါပေမယ့် လူတိုင်းမရကြ
ဘူး။ ရတဲ့ သူတိုင်းတောင် အမြဲမရကြဘူး။ဒါပေမယ့် လဲ
ကျွန်တော်တို့ အားလုံးဟာ ဒီကြိုးစားမှုကြီး ကို ရပ်တန့်
သွားဖို့ လက်လွှတ် အဆုံး ရှုံးမခံကြပါဘူး ကြိုးစားမြဲ ကြိုး
စားရင်း သာ အသက်အချိန် ကုန်ဆုံး သွားမယ် နောက်ဆုံး
ဆိုတဲ့အချိန် ထိကိုကြိုးစား နေခဲ့ကြပါတယ်။ တကယ်ကို
လိုလို ချင်ချင် တောင့်တောင့် တတ မက်မက် မောမော ပါ
ဘဲ အဆုံးထိပေါ့။

ကျွန်တော်တို့အားလုံးလိုချင်တာ တွေရကြသလား?။မရကြပါဘူး ခင်ဗျား လဲ မရသလိုကျွန်တော်လဲ မရပါဘူး
ဘာ့ကြောင့်လဲ ကျွန်တော်လဲ အတိကျမသိပါဘူး။သေချာ
တာတစ်ခုကတော့ ထင်မထားတဲ့အရာ တွေ ဝင်ဝင်လာ
တတ်လို့ပါဘဲ ။ မျှော်လင့်မထားတဲ့ အကြောင်းအရာတွေ
ကိစ္စပေါင်းများစွာ တွေ ထဲက တစ်ခု မဟုတ်တစ်ခု ဟာ
ဝင်ဝင်လာတတ်ပါတယ် ။ ကိုယ်မျှော်လင့်မထားပေမယ့်
ပေါ့။ကျွန်တော် တို့ဆက်ကြုံနေရဦးမှာဖြစ်တယ်။ဆက်
‌ပြီးတော့လဲ တွေ့နေရဦးမှာ ဖြစ်တယ် ထင်မထားတဲ့ အ
ရာတွေ ကိစ္စမျိုး စုံပေါ့ ဆက်လက်စောင့်ကြည့်ကြပါဦးစို့။

Friday.january 21
8:26 pm
Time zone 6:30

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center