Little İnformation About Myself

UOTO2801.JPG

Hayatımdan bahsetmem gerekirse , 23 yaşındayım, bir erkek kardeşim var 16 yaşında. annem ve babam ayrılar ben annem ile yaşıyorum . ama babamla da görüşüyorum , bir sorunumuz yok. Lise mezunuyum. Üniversiyete gidemedim. Babam beni yollamadı. Bende iş hayatına atılmak zorunda kaldım. lise bittikten sonra bir sürü iş yaptım . Tekstil işinde bulundum , satış danışmanlığı yaptım , dans öğretmenliği yaptım , fuarlarda çalıştım , halkla ilişkiler müdürlüğü yaptım , en son bir havayolu firmasında hosteslik yaptım. Ne kadar canlı ve enerjik de olsam, insanlardan ve kalabalıklardan soğudum. Şu an evdeyim, bir iş ile uğraşmıyorum . Türkiye de iş bulmak biraz zor bu zamanlarda . Uzun çalışma saatleri , Çok çalışma az maaş . En az önlisans diploması istiyorlar. Bu kadar tecrübeye rağmen ben bile iş bulmakta zorlanıyorum. Ve yine bu kadar tecrübeden sonra ben de artık iş seçerken seçici davranıyorum. İnsanlarımız malesef ki bencil ve egoistler . Bayanlar diğer bayanları rakip olarak görüyorlar iş hayatında .Erkekler ise fesat düşünceliler , nazik olup gülümsemek bile onların kafasında farklı düşünceler oluşturabiliyor. Ne demek istediğimi anladınız.

IMG_0176.JPG

IMG_3683.JPG

I have to tell you about my life, I am 23 years old, I have a brother 16 years old. I live with my mom. my mom and dad divorced,. but I also see my dad, we do not have a problem. I graduated from high school. I did not go to college. My father did not send me. I had to get into business life. I did a lot of work after high school was over. I worked in textile business, I made sales consultancy, I worked as a dance teacher, I worked at fairs, I worked as a public relations manager, I was a hostess in an airline company. Even if you are lively and energetic, I am cold from people and crowds. I'm home right now, I'm not dealing with a job. Turkey is a little difficult at this time to find a job. Long working hours, Very little salary at work. They want at least an associate degree. Even though I have so much experience, I can not even find a job. And after experiencing so much again, I am now being selective in choosing a job. Our people are unfortunately selfish and egoists. The ladies regard the other ladies as opponents in business life. Men are mischievous, When you be a gentle and ,they think different other way. You know what ı mean.

IMG_6924.JPG

IMG_0359.JPG

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center