përfshihej si një figurë e

Para hyrjes në shekullin e h, bota e transportit mbizotëronte vetëm nga anijet e ekspeditës dhe anijet tregtare. Anijet që përdoren për të transportuar njerëzit si udhëtar janë ende të vogla, me përjashtim të anijeve luftarake për të transportuar trupa. Njerëzit që bëhen udhëtarët më shpesh përdorin anije tregtare gjatë udhëtimit nga një kontinent në tjetrin. Vartësia në erë si një shtytje, duke bërë udhëtimin në det ende është mjaft e vështirë për të bërë. Falë shërbimeve të Thomas Newcomen i cili kishte bërë me avull në 1712, revolucionari ka ndryshuar edhe performancën e botës së transportit. Funksionet e ekranit zëvendësohen nga motorët me avull. Anija bëhet më e lehtë, sidomos kur manovrimi bëhet për të barkosur ose shpëtuar nga dok. Anijet gjithnjë e më shumë po bëhen mënyra më efikase e transportit detar se kurrë më parë. Sipas informacioneve nga disa literatura, përdorimi i motorëve me avull në anije filloi në 1819. Ajo u shënua nga avioni i parë me anije me avion me emrin SS Savannah më 22 maj 1819 i cili u largua nga Shtetet e Bashkuara të drejtuar në portin e Liverpool - Angli. Udhëtimi zgjat 29 ditë. Por SS Savannah përdor vetëm fuqinë e motorit me avull për 85 orë vetëm nga shuma totale e kohës së udhëtimit. Vetëm rreth 12 për qind e të gjitha anijeve është në kohën e daljes ose të hyjnë në zonën e portit. Për më tepër, SS Savannah përsëri e përdori ekranin si një shtytje anijesh. Sidoqoftë, kjo anije ka shënuar një moment historik në epokën e avullorëve apo fireballs. Me rastësi edhe në shekullin e 19 filloi një migrim masiv të vendeve në Evropë, kryesisht nga Anglia, me qëllim të Amerikës dhe disa koloni të tjera britanike. Përdorimi i motorëve me avull bën që anija të jetë më e shpejtë për të arritur destinacionin se më parë. Kjo i bën imigrantët e ardhshëm më të ngazëllyer për të ardhur në vendin që kishin ëndërruar. Sigurisht duke përdorur anijet që kanë qenë në gjendje të lundrojnë më shpejt. Periudha midis shekullit të 19-të dhe fillimit të shekullit të 20-të është epoka e artë në zbatimin e transportit detar midis kontinenteve. Biznesmenët e shohin këtë si një fushë biznesi shumë fitimprurëse. Një nga kompanitë në Mbretërinë e Bashkuar që aspirojnë për të trajtuar këtë rrugë të pasagjerëve është Linja e Bardhë e Zezë. Kompania ka krijuar tashmë një flotë anijesh të pasagjerëve që nga viti 1849 për të operuar për 60 vjet për të shërbyer në rrugën e famshme Trans-Atlantike. Megjithëse në vitet në vijim avioni filloi të zhvendoste dominimin e anijeve, rruga Transatlantike nuk e ka humbur popullaritetin e saj . Kjo linjë lundrimi tani është më shumë e destinuar për turistët që duan të shijojnë një udhëtim me një atmosferë të detit. Në vitin 1900, kompania amerikane-Hamburg, ndoshta kompania e parë për të operuar anijet turistike. Kompania ka anije udhëtimi me përmasa të konsiderueshme. Për shembull Prinzessin Victoria Luise e cila ka një gjatësi prej 124 metra dhe peshon 4.409 ton. Në zhvillimet e mëvonshme, në fillim të viteve 1930, Adolf Hitler mund të përfshihej si një figurë e cila ishte e rëndësishme në avancimin në fushën e cruises turistike në atë kohë. Politikën e tij të shquar për shembull duke ofruar paketa pushimi për punëtorët në Gjermani, në kurriz të shtetit, në një përpjekje për të bashkuar kombin gjerman. Hitleri kërkoi gjithashtu krijimin e anijeve të reja për qëllime të ndryshme, duke përfshirë edhe për qëllime të turizmit. Ky është një përpjekje për të nxjerrë imazhin që Partia naziste ka një rol të rëndësishëm si një pionier në industrinë detare.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center