Steemlerimi Power Up Yaptım

1.png

Biraz önce steem power up yaptım. Biraz daha biriktirdiğimde 20.000 Steem Powera ulaşacağım. Steem fiyatına dikkat etmeden imkanım olduğu sürece steem power up yapmaya devam edeceğim.
Steem ve Steem Dolar fiyatları birbirlerine eşitlenmişti Yani 1 steem 1 steem dolara eşitti. Fakat şuan steem dolar fiyatı pahalılaştığı için daha fazla steem alımı gerçekleştirebiliyoruz.
Steem biriktirmek için iyi bir zaman olduğu için şansım oluğunda sürekli steem almayı planlıyorum. Curation rewards ile ek olarak 80 steem power ekleniyor. Fazla olmamasına rağmen yinede yardımı oluyor.
Şuan kontrol ettiğimde %100 olarak oy attığımda yaklaşık 8 dolar verebiliyorum.Biraz daha biriktirip proje yazılarına oy yardım etme düşüncesindeyim.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center