... Моля. "Пинокио ​​беше погълнат от голямата акула

Докато плуваше, Пинокио ​​обещаваше тихо: "Този път, след като се прибера вкъщи, ще ходя на училище и ще учим усилено. Аз също ще помогна за работата вкъщи и ще пазя папа. "В този момент" Hrrr .... Голяма акула дойде по-близо с един страховит глас. "Хааа .... Моля. "Пинокио ​​беше погълнат от голямата акула. "Hap" Вътре в корема на акулата е напълно черна. Но в далечината имаше лъч светлина. Очевидно беше дядото на Гепато.
оля. "Пинокио ​​беше погълнат от голямата акула. "Hap" Вътре в корема на акулата е напълно черна. Но в далечината имаше лъч светлина. Очевидно беше дядото на Гепато.

Татко! - Пинокио! Двамата се прегърнаха. - Отидох в морето, за да те намеря, а аз бях
Татко! - Пинокио! Двамата се прегърнаха. - Отидох в морето, за да те намеря, а аз бях погълната от тази акула. Но се оказа, че тук те срещнах. Добре, че оцеляхме!

Хайде, да излезем оттук! "" Тялото ми е слабо. Можете да си отиде. "" Аз не искам да, ако не заедно татко. "Когато акулата е спял, Пинокио ​​бягство от устата на акула с Джепето дядо извършване на гърба му.

С цялата си мощ той плуваше, докато най-накрая стигна до брега. Наеха вила на близкия фермер. Докато се грижеше за дядо, Пинокио ​​работеше всеки ден. Накрая дядото отново стана здраво. - Пинокио, защото си толкова здрав като мен. Благодаря ви! "

Папа, от сега нататък аз ще бъда отново. "Изведнъж около тях светеше," Пинокио, трябва да бъде добро момче. "Богинята се появи, и да се промени куклата Пинокио ​​да се превърне в човешко дете

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now