besarkatu zituzten. "Itsasora joan nintzen bila, eta

Igeriketa bitartean, Pinotxek isilean agindu zuen "Etxera joaten naizen momentuan eskolara joango naiz eta gogor ikasi egingo dut. Etxean ere lan egingo dut eta papera mantenduko dut ". Une hartan" Hrrr .... ", marrazo handi bat hurbildu zen ahots astuna. "Haaa .... Mesedez. "Pinotxo, marrazo handi batek irentsi zuen. "Hap" Marrazoaren sabelaren barruan guztiz beltza da. Baina urruneko argia zegoen. Dirudienez, Gepetoren aitona zen.

Papa! "" Pinocho! "Bi haiek marrazo hau irentsi nuen. Baina hemen bihurtzen zaitugula ezagutu dut. Gauza ona bizirik iraun dugu! "

Zatoz, utzi hemendik! "" Nire gorputza ahula da. Joan zara. "" Ez dut nahi ez badut Papaarekin. "Marrazoak lo zegoenean, Pinotxoren marrazoaren ahoan ihes egin zuen Gepetoren aitona bizkarrean eramanda.

Bere ahalmen guztiekin swam zuen azkenik iritsi zen arte itsasertzean. Hurbileko baserritarren etxaldea alokatu zuten. Aitona zaintzen, egunero lan egin zuen Pinotxok. Azkenean, aitona osasuntsu bihurtu zen berriro. "Pinocho, niretzat hain osasuntsua naizelako. Eskerrik asko! "

Papa, hemendik aurrera gehiago izango naiz. "Bat-batean, haien inguruak argi distiratsu bihurtu zen," Pinotxo, mutiko ona bihurtu zara. "Jainkosak sortu eta Pinotxo bihurtu zen haurraren umea

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now