Me gjithë fuqinë e tij ai swam derisa ai më në fund arriti

Ndërsa notohej, Pinocchio premtoi heshtje: "Këtë herë kur të shkoj në shtëpi do të shkoj në shkollë dhe do të studioj shumë. Unë gjithashtu do të ndihmoj punën në shtëpi dhe do ta mbaj Papa. "Në atë moment" Hrrr ...., Një peshkaqen i madh u afrua me një zë mërzitshëm. "Haaa .... Ju lutem. "Pinocchio u gëlltiti nga peshkaqen i madh. "Hap" Brenda barkut të peshkaqenit është krejtësisht i zi. Por në distancë kishte një dritë drite. Me sa duket ishte gjyshi i Gepetos.

Papa! "" Pinocchio! "Dy prej tyre përqafuan njëri-tjetrin. "Unë shkova në det për të gjetur ty, dhe unë u gëlltit nga ky peshkaqen. Por kjo del këtu që të takova. Gjë e mirë që kemi mbijetuar! "

Ejani, të dalim nga këtu! "" Trupi im është i dobët. Ju shkoni. "" Unë nuk dua që nëse nuk jam me Papën. "Kur peshkaqen flinte, Pinocchio u arratis nga goja e peshkaqenit duke e mbajtur gjyshin e Gepetos në shpinë.

Me gjithë fuqinë e tij ai swam derisa ai më në fund arriti në breg. Ata morën me qira një vilë të fermerit të afërt. Duke u kujdesur për gjyshin, Pinocchio punoi çdo ditë. Më në fund, gjyshi u bë i shëndetshëm përsëri. "Pinocchio, sepse je aq i shëndetshëm si kjo. Faleminderit! "

Papa, që tani e tutje do të jem më i bindur. "Papritmas rrethinat e tyre u bënë të ndritshme," Pinocchio, ti je bërë një djalë i mirë ". Hyjnia u ngrit dhe e ktheu kukullën e Pinocchio në një fëmijë të njeriut

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now