zcela černá. Ale v dálce byl paprsek světla. Zřejmě to byl dě

.Během plavání Pinocchio tiše slíbil: "Tentokrát po cestě domů půjdu do školy a studuji. Budu také pomáhat práci doma a udržovat tatínka. "V tu chvíli" Hrrr ...., velký žralok se přiblížil strašidelným hlasem. "Haaa .... Prosím. "Pinocchio byl pohlcen velkým žralokem. "Hap" V žraločím břiše je zcela černá. Ale v dálce byl paprsek světla. Zřejmě to byl dědeček Gepeta.

Tati! "" Pinocchio! "Dva z nich se objali. "Šla jsem na moře, abych vás našla, a tenhle žralok jsem polkla. Ale ukázalo se, že jsem tě potkal. Dobrá věc, že ​​jsme přežili! "

No tak, pojďme odsud! "" Moje tělo je slabé. Jdi. "" Já nechci, když nejsem s Papá. "Když žralok spal, Pinocchio unikl z úst žraloka tím, že nosil Gepeta dědeček na zádech.

S veškerou svou silou plával, až konečně dorazil na břeh. Pronajali chalupu v blízkosti farmáře. Při péči o dědečka pracoval Pinocchio každý den. Nakonec se stal dědečkem opět zdravý. "Pinocchio, protože jsi tak zdravý jako já. Děkuji! "

Papa, odtud budu poslušnější. "Najednou jejich okolí začalo svítit jasně," Pinocchio, ty jsi se stal dobrým klukem. "Bohyně se zvedla a Pinocchio se obrátila na panenku do lidského dítěte

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now