Pinocchio, tungod kay ikaw ako nga ingon ka himsog. Salama

Samtang naglangoy, si Pinocchio misaad nga hilom "Kini nga higayon human sa akong pagpauli moadto ko sa eskwelahan ug magtuon og maayo. Motabang usab ako sa trabaho sa balay ug magpabilin nga papa. "Nianang higayuna" Hrrr ...., usa ka dako nga iho ang nagkaduol sa usa ka katawa nga tingog. "Haaa .... Palihug. "Si Pinocchio gilamoy sa dako nga iho. "Hap" Diha sa tiyan sa iho ang bug-os itom nga itom. Apan sa gilay-on dihay usa ka kahayag sa kahayag. Dayag nga kini mao ang apohan ni Gepeto.

Papa! "" Pinocchio! "Ang duha kanila migakos sa usag usa. "Nagkadto ako sa dagat agod pangitaon ka, kag natulon ako sa sini nga iho. Apan kini nahimo dinhi nga nahimamat ko ikaw. Maayo nga butang kami naluwas! "

Dali, manggawas kita dinhi! "" Ang akong lawas mahuyang. Pag-adto ka. "" Dili ko gusto kung dili ako kauban ni Papa. "Sa dihang natulog na ang iho, si Pinocchio nakaikyas gikan sa baba sa iho pinaagi sa pagdala sa apohan ni Gepeto sa iyang likod.

Uban sa tanan niyang kusog siya milanat hangtud nga nakaabot siya sa baybayon. Miabang sila sa usa ka cottage sa duol nga mag-uuma. Samtang nag-atiman sa lolo, si Pinocchio nagtrabaho kada adlaw. Sa katapusan ang apohan nahimong himsog pag-usab. "Pinocchio, tungod kay ikaw ako nga ingon ka himsog. Salamat! "

Papa, gikan karon ako sa pag-usab. "Kalit nga naglibut kanila ngadto sa usa ka nagasidlak nga kahayag," Pinocchio, kamo nga mahimong usa ka maayo nga bata nga lalaki. "Diyosa mipakita, ug nausab ang itoy nga Pinocchio mahimong usa ka tawo nga bata

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now