ць кожны дзень. Нарэшце дзед зноў стаў здаровым

Купаючыся, Пінокіа абяцаў сабе «На гэты раз, калі я пайшоў дадому, я збіраўся ў школу і вывучаць цяжка. Я буду дапамагаць рабіць працу па хаце і падтрымання таткі. «У гэты момант» Hrrr ...., вялікая акула выйшла наперад з гукам жудаснымі. «Хааай .... Калі ласка. «Пінокіа быў праглынуты вялікімі акуламі. «Hap» Унутры страўніка акулы было сапраўды цёмна. Але на адлегласці бачыў прамень святла. Аказваецца, гэта быў дзед Geppetto.

Тата! "» Пінокіо! "Яны абодва абнялі адзін аднаго. «Я пайшоў у моры, каб шукаць для вас, і я праглынуў гэтую акулу. Але аказалася, што тут я сустрэў цябе. На шчасце, мы выжылі! "

Давайце прыбірацца адсюль! "» Маё цела ўжо слабы. Вам адысцi. «» Я не хачу, калі не разам тата. «Калі акула спіць, Бураціна ўцёкі з вуснаў акулы з Geppetto дзеда, які нясе на спіне.

З кожным высілкам ён плаваў, пакуль, нарэшце, прыбываюць на пляжы. Яны арандавалі катэдж непадалёк ад фермераў. У той час як клапатлівы дзядуля, Пінокіа працаваць кожны дзень. Нарэшце дзед зноў стаў здаровым. «Пінокіа, так як ты такі здаровы мне гэта падабаецца. Дзякуй я! "

Тата, цяпер я буду зноў. «Раптам вакол іх у зіхатлівы святло,» Бураціна, вы павінны быць добрым хлопчыкам. «З'явілася багіня, і змяніла лялечны Пінокіо стаць чалавекам дзіцяці

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now