іноккіо забув свою обіцянку Богині, кожного дня він просто

Ну, це наркотик, і ти скоро будеш краще. Після цього йди додому, так! "Сказав Деві. "Краще вмерти, ніж прийняти гіркі ліки". Піноккіо продовжував чинити опір. Нарешті Деві розсердився. Потім прийшли чотири кролики, що несли труну. Піноккіо був шокований, швидко приймаючи гірку медицину. "Піноккіо, чому ви не любили?" Запитав Деві. "Хм .. на вулиці, я продав свою книгу бідній голодній дитині і купив йому хліб. Ось чому я не можу піти до школи ... "Раптово" пронизлившись "нос Піноккіо став розтягуватися. "Піноккіо!" Якщо ти лежиш, то нос тягнеться до неба "." Мені шкода. Я більше не буду лягати ". Піноккіо вибачився. Деві усміхається, і наказує дятечку забити носок Піноккіо, повертаючи його в первісну форму. "Приходьте додому і вчись до школи!"

По дорозі додому, Піноккіо зустрічається зі світовими іграшками. Піноккіо не міг не піднятися. Піноккіо забув свою обіцянку Богині, кожного дня він просто грає.

Одного разу Піноккіо здивувався побачити його спотикальне обличчя на поверхні води. "Ах! Мої вуха стають віслими! Я хвости! - крикнув він. Очевидно, інші діти стали ослами. Нарешті, Піноккіо став ослом і проданий цирку. Піноккіо порушив свою обіцянку Дьюі, тому його покарають.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now