širší pohled pro @bodie7 aneb nechce se ještě někdo připojit k soutěži o 100 HIVE

zas jedna veřejnější odpověď v konverzaci: @bodie7/re-petrvl-qsjm1x

" "

hele já nevím já jen popisuju moji zkušenost jak jsem se s tím pral rok a půl těch 100 dnů dosáhnout a nebylo to pak o tom cvíčení samotným jenom o tom to udělat :D

je to něco jako že třeba nemáš na to náladu nebo ti něco je atak... ale ten pohyb je tak jednoduchej že se dá odfláknout i při horečce, a trvá tak málo dlouho a málo energie, ale doňuť se, vzpomeňsi atd... párty třeba už od rána zábava lidi a je jasný že to bude pokračovat až do noci než se půjde spát, a teď se máš donutiť mávat rumama hahaha :D

já tím myřím k tomu myšlenkovímu procesu pod tím a k podstatě Qi dohromady o to jde... vlastně ti nejde ani o ten pohyb, ale jako že jde, chceš ho umět atd, chceš ho cítit, ale nad tím tomu tvému vnímáni jde o to najít to Qi ne to qi... chápeš???

teda to je takové moje osobní filozofické vysvětlení, které souzní s anarchií :)

Hele můžem se zabývat tím jestli Qi/qi vůbec existuje neb je to v podstatě jen víra :) a co to je a tak ...

celá ta hovadina je totiž vymyšlená tak, že sto dnů reprezentuje opakovaní a přitom opakuješ pohyb a ten pozoruješ a propojuješ s pocitem toho "qi"

takže tam máš dvě vrstvy cestu qi a pak cestu Qi hele a ty se jako někde musej sejít uvažuješ prostě ve čtvrtletích :) tři úplňky atd... cykly = qi/Qi ...
a teď si vem třeba cyklus slunce +-11let :D

třeba my jsme ten quest začali v době probuzení slunce :) viz https://www.spaceweather.com

Opera Snapshot_2021-05-03_202504_www.spaceweather.com.png

a když už jsem to jako vymyslel, tak mě napadlo co teda se jako mám učit za pohyb a protože 4 leté dítě trénovalo pozdrav slunci z nějakého Sluníčka tak se učím ten haha :D

ty střílíš z luku a k tomu začátek slunečního cyklu :) takže počítej že tvoje Qi tím pádem musí bejt náchylný na sluneční erupce .)
moje rada zní sleduj tuhle stránku určitě bude i nějaká apka co jí umí zobrazovat na displeji telefonu :) https://www.swpc.noaa.gov/products/goes-x-ray-flux-dynamic-plot
vče nad C level a vejšná má fakt vliv :) to mám vypozorovaný ... a je to geomagnetická bouře, takže disturbce každé hmoty na zemy když jsi náhodou tou stranou k ní, jako polohou k slunci :) ale stejně pak ten projev je disturbce všude to máš pak vidět tady v Kp
https://www.swpc.noaa.gov/products/planetary-k-index
level 9 znamená třeba to že když budou podmínky tak aurora bude vidět na území ČR, ojediněle a méně častěji se to dá říci o lvl Kp 7 a 8. Kp 6 pak třeba znamená auroru v Dánsku nebo severu Německa a Polska.

já když si o tom povídáme takhle na pokračování tak jen ukazuji jak moc složitej je ten komplex za Qi ať už to je cokoliv :)

A podle mě (jen odhaduji) ty to budeš mít taky pěkně složitý jako já protože o věcech přemýšlíš hodně a o pohybu až nadmíru a to znamená že to zasáhne velkou oblast tvého mozku aby jsi se dostal do cíle :) Mě t ofakt tehdy zabralo rok a půl to je dlouhá doba když dělá většinu času stejnej pohyb každej den... nějakej novej pohyb co ti dá úsilí..

až tě začnou napadat hrozně velký hovadiny vzhledem k Qi tak je nech radši plavat :D něco jako tímhle se nechci zabývat ... hahha oni nejsou potřeba páč ve výsledku jde o to jen umět ten qi pohyb, kterej se učíš :)

by mě fakt zajímal člověk co nikdy takhle jako nedělal pohybovej kontest na 100 dnů nebo co něco takového nedělá běžně a prostě si řek že jdu do toho fakt by to jako myslel vážně a dal těch 100 dnů na poprvé :)

Vtipný je, že takovou kravinu dělám zase po jednom slunečním cyklu znovu a narážím zase na stejné překážky toho jak je obtížný to dělat každej den :)
Takže na úrovni týhle odpovědi to mám zase stejně těžký i když teď nedělám qigong, ale jógu :) a samo sebou, k tomu pohybu přistupuji tak jako, že chci dosáhnout stejné lehkosti jako, když jsem cvičil svoji krácenou verzi osmi brokátů :)
takže jsem přišel na to, že budu strašidelně potřebovat posílit svaly, protože v té verzi pohybu ke které mířím my na to nestačí moje svaly :) především ruce

dosáhnout levelu, že to není slet pozic jak to všude popisují, ale místo toho jeden pohyb na několik nádechů :) takže já jsem zaseklej na tom, že teď hledám kdy mám vůbec dýchat jako kdy nádech a výdech to mám zatím úplně mimo... a právě že nad tím vůbec nepřemýšlím, prostě stojím vždy na vědomí toho, že to vím, že to je rozhozený a dál nepřemýšlím a tím jak dělám ty ostatní věci jako cvičení a ten pohyb pořád dokola tak ono se to někde samo najde a to bude to ono qi, moje qi... jenže protože jing/jang dualita a i fakt existence společnosti a ostatních lidí tak se o taky musí někde potkat s tou Qi a teprve při tom potkání se ti podaří udělat těch 100 dnů, podle mě, a o to právě jde :)

" "

100 HIVE soutěž

Pro ostatní: Vyhlášení soutěže je tady a je pořád platný, ještě nikdo ji nedokončil :) zatím se účastní jen @bodie7 a i já, tak ze srandy to taky dělám :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency