ға жеткенше жүзіп кетті. Олар жақын маңдағы фермерлер

Жүзу кезінде Пиноккио үнсіз: «Үйге қайтқаннан кейін осы жолы мен мектепте оқып, қатты оқимын. Мен үйде жұмыс істеуге көмектесемін де, папаны сақтауға тырысамын », - дейді. Сол кезде« Хррр ...., үлкен акула дауыстап дауыспен жақындады. «Haaa .... Пиноккио үлкен акуладан жұтылды. «Папа» Акуланың ішіне қара түске толы. Бірақ қашықтықта жарық сәулесі пайда болды. Бәлкім, ол Гепетодың атасы болатын.

Папа! «» Пиноккио! «Олар екеуі бір-біріне құшақтасты. «Мен сізді тауып, теңізге шығып, осы акуладан жұтып қойдым. Бірақ мен осында кездестім. Біз тірі қалған жақсы нәрсе! «

Келіңдер, кетейік! «» Менің денем әлсіз. Сіз бара жатырсыздар. - Егер мен Папамен бірге болмасам, бұны қаламаймын. Акула ұйықтап жатқанда, Пиноккио акуланың аузынан қашып кетіп, Гепетодың атасының арт жағына алып барады.

Ол барлық күшімен ол жағаға жеткенше жүзіп кетті. Олар жақын маңдағы фермерлер коттеджін жалға алды. Пеноккио әжемге қамқорлық жасап, күн сайын жұмыс істеді. Соңында атасы қайтадан сау болды. - Пиноккио, өйткені сен мен сияқты денсаулықты жақсы көресің. Рахмет! «

Папа, енді мен одан да көп мойынсұнамын! «Кенеттен қоршаған ортасы жарқырап,» Пиноккио, сіз жақсы бала болдыңыз «. Богиня көтеріліп, Pinocchio қуыршағын адам баласына айналдырды

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center