Kedinin saygı duyması 'O özel bir Kedi'

 Merhaba, bugün sizlere yaşadım olaylardan bir tanesini anlatmak için buradayım.

Tarih 27  Temmuz 2017  yakın arkadaşımın düğün günü ve eğleniyoruz, saatler ilerledikçe yorgunluğumuz artıyor ve bir an önce bitmesini bekliyorum ve sonunda düğün bitti, artık sona doğru ilerliyoruz. Bizim buralarda düğün sonrası, yemek ve (İslami) ziyaretler yapılır. Saat 12:23 Gelin Damat ve birinci derece yakın arkadaşlar ortak karar ile   EYÜP SULTAN CAMİİ 'ye gitmeye karar verdik, ve ziyaret için, Ebû Eyyûb el-Ensârî 'nin  Türbe sini açtırdık. Ben çok yorgun olduğum için türbenin içerisine girmeye cesaret edemedim, kapısında beklerken bir tane kedi dikkatimi çekti ve izlemeye başladım türbenin etrafından dolaşarak yavaş adımlarla türbenin kapısına doğru ilerledi ve tam kapının bir metre  karşısına geçip kendisinden geçercesine saygılı ve huşu içinde bir şekle büründü. ![huşu.jpg](

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now