hoşlandığını biliyorum," dedi Orman Kralı Siga. "Jian Dog aslın

"Ama bunu iznim olmadan aldınız. Adını çalıyordu! "İkisi de tartışmaya devam ediyordu.
"AYRI!" Orman Kralını çaktı. Raku Turtle'a hemen kaseye dönmesini söyledi.
"Fakat bedenimin etrafında dolanan kökler çok güçlü. Görünüşe göre ... bu kase kaldırılamaz, "ele Raku Turtle.
"Raku Turtle, kaseden hoşlandığını biliyorum," dedi Orman Kralı Siga. "Jian Dog aslında bana çanağı vermek üzeredir. Ancak kase sizin için daha iyi gibi görünüyor. Sana izin ver. Bundan böyle, arkasında bir kasede her yere gitmeye devam et. "
"Teşekkür ederim efendın," Raku Turtles, kaseden vazgeçmeye zorlanan Jian Dog'a hıyaneledi.
"Ama ..." Siga King of the Jungle, "Bunun yerine benim sprint yeteneğimi Jian Dog'a verdim. Fuar, değil mi? "

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center