Pierwsze zbiory grzybów w tym roku i smak dzieciństwa - czyli o tym jak babcia przyrządzała mi czipsy z grzybów.

Witajcie

Uwielbiam grzyby w każdej postaci, ale nie jest tak że lubię je tylko jeść. Kocham je również zbierać.
Ku mojemu zaskoczeniu udało mi się wczoraj znaleźć Borowiki Ceglastopore u nas potocznie nazywane gniewusami.

DSCF8868.JPG

DSCF8878.JPG

DSCF8880.JPG

DSCF8887.JPG

Grzyby uczyła mnie zbierać babcia i często też pokazywała jak je przyrządzać, postanowiłem więc powspominać smaki dzieciństwa i przygotowałem je "na blasi". Oczywiście ja użyłem typowo pieca. Ale myślę, że na teflonowej patelni wyjdą i pewno się tak nie przypalą jak moje.
Nie ma tutaj wielkiej kombinacji, zdrowe nóżki kroimy w cienkie paseczki i na rozgrzaną blachę, solimy do smaku w trakcie opiekania.
DSCF8892.JPG

2.JPG

2_1.JPG

W smaku naprawdę wyśmienite. Takie moje chipsy dzieciństwa

Ps. Jakby ktoś nie wierzył że to z tego roku to...
DSCF8891.JPG

Pozdrawiam

16714511501_da40ea78e3_b.jpg
rQub.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now