Change of time 2018 !!! Zmiana czasu 2018 !!!

...czassss.jpg

Zmiana czasu w Polsce odbywa się dwa razy w roku. Od 1996 roku wskazówki przestawiamy zawsze w ostatnią niedzielę marca i ostatnią niedzielę października.
Technicznie zmiana czasu na letni polega na przesunięciu wskazówek zegarów z godzinę do tyłu lub do przodu.

Już od wielu lat w Polsce i Europie trwają dyskusje na temat rezygnacji ze zmiany czasu. Podobno w lutym Parlament Europejski przyjął rezolucję sprawie zniesienia podziału na czas letni i zimowy. Natomiast jak jest w Polsce? Czy zapadły już decyzje odnośnie zmiany czasu w 2018 roku?

Niestety Zmiana czasu 2018 na letni najprawdopodobniej się odbędzie.

Osobiście nie jestem zadowolony z tego faktu.minionek.jpg.

Wielu z was może podzielać moje opinie. To tylko opinie, które są indywidualne, ale pragnę dzielić się nimi.

A więc?

Czy zmiana czasu powinna pozostać?

Czy powinna zostać zniesiona ?

Czy macie zastrzeżenia co do pory zmiany czasu ?

Powinna być wcześniej czy może później ?

A może nie zastanawialiście się nad tym ?

W związku z tym mam dla was małą ankietę! Jeżeli znajdziecie chwilkę, możecie zapoznać się z nią i zagłosować.
W komentarzu możecie dopisać odpowiedź w nawiasie: )
Z niecierpliwością czekam na wasze opinie!
(a)
(b)
(c)
czas.jpg


Dziękuję wszystkim za obejrzenie mojego skromnego postu.
Mam nadzieję, że każdy kolejny będzie lepszy.
Możecie też kierować w moją stronę uwagi odnośnie moich wpisów.
Wszyscy uczymy się na błędach.
Cześć!!!

anfuyx.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center