Cześć, jestem youtuberem z 44000 subskrybcji

Witam wszystkich serdecznie, mam na imię Michał, a to jest mój pierwszy post na Steemit.

Mało kto mówi do mnie po imieniu, więc i tutaj będę przedstawiać się po prostu jako „SZELIN”. Dlaczego akurat „szelin”? Bo kiedy ważyłem 110kg, ze swoimi trzema podbródkami wyglądałem jak Michelin, ten ludzik od opon. Waga spadła, ale „SZELIN” pozostał.

Ok, chyba czas się pokazać.
Więc ja wyglądam tak

7583918880_IMG_0128.JPG

A tak wygląda mój pies Teemo (imię wzięte z League of Legends) (Tak, też lubi sadzić „grzyby”)

IMG_0006.JPG

Moje Zainteresowania (i przy okazji tematy które będą się tutaj i na DTube pojawiały) :

  • Trening w domu i dieta jako sposób na sylwetkę, pewność siebie i bezpieczeństwo

  • Giełdy, inwestowanie, analizy techniczne i fundamentalne, historie spółek publicznych

  • Gry, grałem zawsze i gram dalej, komputer, przenośne konsole, stacjonarne i telefon

  • Lubię nagrywać filmy, lubię robić zdjęcia, jedne i drugie lubię „upubliczniać”

Ok, było by tego pewnie jeszcze trochę, ale na razie wystarczy.

steemit.JPEG

Dlaczego tu jestem?

Na Youtube zacząłem nagrywać kilka ładnych lat temu, początkowo tematyka miała być rozrywkowa, skończyło się na pokazywaniu moich treningów w domu, ponieważ to właśnie w domu postanowiłem zadbać o siebie. Kiedyś oczywiście chodziłem na siłownię, ale obecnie trening w domu jest dla mnie zdecydowanie bardziej komfortowy, przynosi takie same, jak nie lepsze efekty od treningu w fitness klubach, oraz pozwala mi przez cały czas mieć dostęp do komputera, który jest narzędziem mojej pracy.

Nagrywanie filmów przez ostatnie lata przerodziło się w pewnego rodzaju pasję, obecnie ciężko mi już tego nie robić, ciężko mi nie mieć kontaktu z ludźmi, którzy zdecydowani się mnie obserwować. Ciężko jest to zrozumieć osobie, która tego nie próbowała, ale to naprawdę uzależnia.

Niestety Youtube od jakiegoś czasu robi wszystko, żeby utrudnić rozwijanie się małym twórcom, cięcie zasięgów, cenzura, promowanie tylko „wybranych” kanałów, niepokazywanie filmów na listach subskrybcji, odcinanie monetyzacji filmów i tak dalej i tak dalej ...

Postanowiłem poszukać alternatywy.
Steemit i DTube.
Chciałbym pisać i nagrywać na tematy związane z moimi zainteresowaniami, wymienionymi na początku tego posta, całość raczej w luźnym klimacie z wplecionymi elementami mojego życia codziennego.
Przyznaję, że nie ogarniam się jeszcze tutaj, więc z otwartymi rękoma przyjmuję wszystkie rady ;-)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy dotarli do końca
szelin5000

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center