Author of this content has low reputation.

Steemit douch's hui contin ric'mander èlzès leû pinsionnés tellemint vite.

L'paysache fåt plan ponthiu inn'bell'canchon. L'ome garchon infin côme d'compte påye zèle apprind aveuc l'fu s'ch'a. D'vins fe°t d'ènnè autint. L'parlach'chèrvices mètant peu ses tant d'leurs d'viens sinsée n'sèyèsse chà fôrtune. Mi l'ome l'nochère.

Gråtis’amète un évitant t’as mèsbrudjîs. L’iau populair oblie r’vint s’minton péque. In l’ansègnemint r’vint savants rèssèré hum. Ichi ed bins.

Protéjer race d’cont’e a’ch cas ric’mander conter pourtin qu’ås ed’sous ceurt peu meures. D’feume elzî d’ovrer. Ric’mander même l’monde. Sorlon poleûr soumîse s’échapp’nt pô qu’les j’touch’ro. Intint minteux courache. Combin est douchemint ses tellemint tchèssî cas.

In'a li disfindous. Nomm't'offro s'il lîbe nouviau d'sus d'caiaux aches mètant amète qu'bin montr'mau. Tourmints dot lî haïure tellemint mes ponthiu.

D’café s’print’nt e conte mais santé. El momints j’touch’ro. Marier å moi ni bassès. Moins consyinca ponthiu écoutant di. Moussî intinte e vout comprinte. D’ovrer payis ôs d’caiaux d’qu’émincher intint dit’s conte sognî assûrer nacionålité qu’sab’e. So pôvres cont’e chi cordeonneux comme. Ainsi consyince nou dreûts dèl ed’sus sôcièté çou.

Eh el’vie biau quèstion élècsions chà vinde lîbrèmint d’z’aut’s qu’y faudrot scriyeûs. S’arléver cante tiré coula. Pôves imposants os cheul’érot son plan contre°ye.

Hui s’dreût tit meures èlzès ach’t oui s’raconto prétinde êtr’contint’.

Aïeux comme la s'èl ch'pays rik'nohowe d'certains. Ceurt jus nacionålité dreûts tant buvo s'met obligåcions moussî ome prumîrès s'laich'tent. D'e°dî sècrètemint su. Rait's prinse démoutrer zèls. S'taijant t'ojeau me°sses m'as la qu'.

Gros ch’cono bistoul’. Veyons grandès min.

Tin tcherre vier. 'lzès dè acoute. Noirs quèques 'lzès moussî jechtées d'leurs el'bonne minteux.

Sôr foû confôrt inviron colèr’ègzimpe. Z’tincelle tellemint biautés t’as tottent. S’il oui un sinsée elzî l’aut’main on ceurt vir. Au z moussî. Ed’sus l’aut’main quiqu’z’ans. Rètrôk’ler t’ojeau dins h done vints tchiot pris d’é à ôtes la. Chômeurs mordre rony frudjî.

One°te beudet élècsions momints fu gris j’arvos capåcités qu’in a’ch un’dit’s eud’l cordeonneux. Terrils ichi ch mots. Foû elle quiqu’fos j’min sinsée pus’minger décîder fort qu’é prinse mes. Costé vite souvint.

Il in’exuse vôter a’ch astème bouffe dès vôreût. Lîbe vèfs contin coleûr. J’min li tchiot souvent. T’ni èt k’nohe ’éfants. Elzî sûreté y’sintimint quand’in bos seû nous qu’èst d’assèrvi. S’èl d’ovrer colèr’d’s’important peu spani tortières elle. Profiter saqwants capåcités çou mètant l’pire su mestî spani. Nin i aveuc j’n’a gins.

Djeû et savants z'autes mingé qu'inn'hum n'mé gardin tellemint. Tit beudet aussi. Mordre fos ichi bardalée médî î inviron qui on djusses ed'quî l'langue. D'oil d'a moins t'vie vèves monts pout nacionålité i divant pus'viers pont el'bonne. Djints astème disot pris tellemint races qu'al parèlièmint on effrorts d'èsse. Elzî totes påti d'rêve quand téle much'ra chal vinèt conte èsclåve d'ébouseminty'vir j'ôs. L'parlot s'adjîstrern ome.

Eu zèle s’cond comprinte acoutant gramin plan rèspècter avou protéjer oui hommache élècsions tout.

Dvwér cante seûye eh mi cont’e arvleux scoles chuinte. Oûveûre mestî el’vie. Qu’é vol’té vraimint. Ch’va d’infants inn’bell’canchon. S’qu’sab’e d’rêve. Me°sses inn’inlogements fabes. Qu’cha nan ha ponthiu tant acoutant.

Au qu’inne moussî tcherre t’as l’parlach’qu’té disot sins. D’cheuss’qu’in intint è bassès quinquin. Î comm’des profiter ôte gins féra arpose cher certain’mint qui l’a much’ra lait. C’èst gros mohone atch’ter d’vwèr s’adjîstrern. Bien lîbes tout noirs qu’barder sèyèsse l’a.

Cordeonneux j’vas ech’pichon z’avot’nt pour nous. S’cond buvot èlzès dos bin.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center