Dowiedzcie się w końcu co nieco o mnie..!

IMG_20180516_194111.jpg

Witam Was serdecznie!

Nadszedł czas, aby porządnie się przedstawić, zrobić to we właściwy sposób i przestać się w końcu ukrywać pod kuchenną miotłą.
Zapraszam do lektury mojego "introduce yourself".

Zanim jednak się przedstawię to na samym początku, muszę Wam wyznać kilka rzeczy..😓

Do tej pory byłem mocno zagubiony na NASZYM portalu i popełniłem już kilka błędów (między innymi nie zrobiłem przyzwoitego intro..), ale teraz zaczynam powoli czuć bluesa (z naciskiem na słowo powoli) i dostrzegać światełko w tunelu steemita.😉

Bardzo się Cieszę, że jestem tutaj z Wami i dzięki serdeczne, że Wy również jesteście ze mną - nie spodziewałem ponad 100 following - ów w ciągu niespełna miesiąca.
Jesteście świetni! 👍
Wiszę Wam dobry deser i już wkrótce coś dla Was przygotuję.

Ogólnie nigdy nie należałem do osób, które przesiadują na portalach społecznościowych, wręcz stroniłem od tego typu używek i zawsze czułem, że coś z nimi jest nie tak (lub ze mną) - to nie dla mnie myślałem..
I tu w wieku 31 lat, nagle odkrywam steemita - miejsce wyjątkowe, gdzie znajduje się o wiele, wiele więcej niż jakieś dzióbki, sweet fotki, nieskończona powierzchowność i próżność.
Wspaniale jest w końcu przybić do mojej bezpiecznej przystani, gdzie mogę podzielić się częścią swojego życia z bardzo ciekawymi ludźmi.🙏

Teraz czas na szok, otóż moją pasją niestety nie jest już gotowanie.. 😳
Jest nią natomiast moja 9-miesięczna córeczka, z którą obecnie spędzam mnóstwo czasu, będąc na urlopie rodzicielskim - nie ma na świecie wspanialszej rzeczy niż jej wychowywanie (mimo wszelkich trudów). 😍

Tak po za tym, z wykształcenia jestem technikiem - kucharzem, a od kilku lat pracuję jako szef kuchni i to nie tylko tej w moim domu.😆

Uwaga, uwaga jestem flexitarianinem!
Praktycznie nie jem mięsa (łosoś maksymalnie raz w tygodniu), jem bardzo mało nabiału (bio, jeśli już, a jaja tylko od kurek teścia) i głównie opieram się na diecie wegańskiej.
Dlaczego..?
Otóż jest to temat na osobnego posta (może kiedyś..), powiem tylko krótko, że więcej jest argumentów za niż przeciwko takiemu trybowi życia i odwołam chętnych do książki "Plan Campbella" - Thomas Campbell.

Poza tym interesuje mnie całe mnóstwo rzeczy, bo któż z nas interesuje się tylko jedną..?
Postaram się wymienić, choć część z nich:

Kocham gotować, nie ma co się nad tym rozwodzić.

DSC_7006.jpg

DSC_3556.jpg

Lubię wszelkiego rodzaju zabawę z aparatem.

20160730_054814.jpg

20131019-DSC_5428.jpg

Uwielbiam podróżować, choć często praca na to nie pozwala.

DSC_1934.JPG

DSC_2561.JPG

Często spaceruję z moim psiakiem, słuchając przy tym dobrze wyselekcjonowanej muzyki.

20161006_170430 (1).jpg

DSC_9319.JPG

Bardzo lubię przeczytać wciągającą książkę (filozoficzną tudzież psychologiczną)

Raz na dwa tygodnie strzelę dobre, kraftowe piwko, lub dwa.

Dodatkowo interesuje się filmem i serialem, pokerem, sztukami walki, pływaniem, tradingiem, czy choćby nawet (jak mawiał klasyk) "graniem w gry".

Oto cały ja i moje intro..

Na moim profilu chcę przede wszystkim gotować (przepisy i konkursy), wspominać (wspomnienia kucharza), trochę filozofować i dzielić się z Wami tym, co mnie fascynuje i będzie fascynowało w przyszłości.

Na koniec dodam tylko, że moje pomysły na przepisy z reguły powstają w 5 minut, są bardzo spontanicznie i uwarunkowane tym, co mam akurat pod ręką.
Zmierzam do tego, że nie znajdziecie ich nigdzie indziej w internecie, chociaż często będą inspirowane jakąś specyficzną kuchnią lub stylem gotowania.

P. S.
Dziś postanowiłem, że nie będę publikował już więcej w języku angielskim, po prostu szkoda zachodu, spamowania swojego bloga i wchodzenia w tyłek jakimś tam ludziom, żeby zebrać parę dolców.
Od teraz skupiam się tylko i wyłącznie na polish, postaram się dostarczać dla Was jak najlepsze materiały.
Nastawiam się na rozwój i NASZĄ rodzimą społeczność - wspaniałe katharsis!

Pozdrawiam serdecznie @rado21ste / Pomysłowy Radomir

Dla przyjaciół steemian Radek.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now