Who am I...?

Kim jestem? Skąd pochodzę? Jestem człowiekiem i pochodzę z planety o nazwie Ziemia - Siódmy Wszechświat, Północna Galaktyka. Jestem Natison. Wiek 18 dawno skończony! Mam długie ciemnobrązowe włosy, szaro-niebieskie oczy. Tyle starczy.
Moje hobby to geografia, języki obce, makijaż i informatyka. Interesuję się ludźmi (rozmowa, emocje), seksem.
Chodzę do technikum informatycznego, w sumie niedawno zaczęłam.
Może będą jakieś vlogaski lub filmiki z makijażem, ale jeszcze się nad tym zastanawiam. Zobaczymy. ;)
Mieszkam w małym mieście, które kocham.

To, co ja pokazuje w internecie to tylko maska, którą przyodziewam włączając się do sieci. To jest postać, która została specjalnie wykreowana do tego zadania. Jeśli wierzysz w to, że to moja prawdziwa natura, to jesteś idiotą. Moja prawdziwa natura jest zupełnie inna niż to, co ja pokazuje ludziom.


Who am I? Where am I from? I'm a human and I come from planet name Earth - Universe Seven, North Galaxy. I'm Natison. Age 18 long time ago! I have long dark brown hair, grey blue eyes. Enough.
My hobby are geography, foreign languages, makeup and IT. I'm interesting in people (conversation, emotions), sex.
I go to IT school, first class.
Maybe it will be some vlogs or movies with makeup, but it's only my thoughts. We'll see. ;)
I'm living in small city, which I love.

You see my mask in Internet, it's not really me. I specially created it and it's fake character. If you trust it's real me, then u're idiot. My real nature is different than this, what I show people.

Stronki/Media:
♥snapchat - @natissson
♥youtube - @Natison
♥facebook - @Natisson
♥twitch - @Natisson
♥smashcast - @Natison

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center