Mijn Introductie

Mijn naam is Marnix. Ik ben een administratief dienstverlener en documentaire informatieverzorger uit Breda, Zuid Nederland. In mijn vrije tijd speel ik klarinet en fotografeer ik.

Inro02.jpg

Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe baan. Steemit gebruik ik als platform om mezelf te promoten.

Administratieve dienstverlening is een vak en informatie is de core bussines: een administratief medewerker verzamelt, bewaard, bewerkt en reproduceert informatie. We scheppen overzicht in grote hoeveelheden en uiteenlopende gegevens en zorgen voor juiste en volledige databestanden. Daarmee kan onze werkgever altijd verantwoording afleggen over zijn handelen en goed geïnformeerd beslissingen nemen.

Horizontale_scheidingslijn.png

Ik fotografeer graag stadsgezichten en landschappen. Enkele van mijn foto’s zijn te zien op mijn Flickr-profiel.
Mijn eerste camera was een Olympus OM10. Al snel waren de mogelijkheden van dit toestel te beperkt en stapte ik over op de OM2. Tegenwoordig gebruik ik de Nikon D700.

Muziek maken is bijna een soort meditatie. Ik ben geen professionele klarinettist, maar beleef er plezier aan. Mijn klarinet is een Buffet Crampon RC.

Horizontale_scheidingslijn.png

Ik ben van plan om posts te schrijven over mijn interesses en ik hoop dat je ze met plezier zult lezen.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now