Hi Steemit, my first post! :) Witam wszystkich, mój pierwszy post !:)

imagelifeinphotos.jpg

Wersja PL Niżej :)
EN:
Hello, all "Stimitians"? :)
I am Paulina. Greetings go very hard for me so I can go to particulars :)

  1. Where did I come from?
    How many Poles in exile I am searching a lot on the web (and in total, who is not rummaging now?). I was invited to look here by a friend who is also present on steemite, and every two women are not one, so I decided to keep her company.

  2. What do I do and what will I do here?
    Generally, I set my first steps in graphics, I am interested in photomontages, wide photo editing, but I also often come across ideas that would be great to share with my own, because here where I live I have not much to change the word with :) I will rather share photographs (ordinary and unusual I hope), welcome to write in two languages ​​:)

I am invited to observe you. In the coming days I will start posting and / or sharing photos so I hope that we will like each other :)

From this place I want to add that it is possible to use my materials for commercial purposes, it will be nice if they come in handy :)

PL:
Witam wszystkich "Stimitańczyków"? :)
Jestem Paulina. Przywitania idą mi bardzo ciężko więc możę przejdę do konkretów :)

  1. Skąd się wzięłam?
    Jak wielu polaków na emigracji buszuję sporo po sieci ( a w sumie, kto teraz nie buszuje? ). Do zajrzenia tutaj namówiła mnie koleżanka, która na steemit również jest obecna a co dwie kobietki to nie jedna więc postanowiłam dotrzymać jej towarzystwa.

  2. Czym się zajmuję i czym się będę zajmowała tutaj?
    Ogólnie stawiam swoje pierwsze kroki w grafice, interesują mnie fotomontaże, szerokopojęta edycja zdjęć, ale nachodzi mnie także często na przemyślenia, którymi fajnie byłoby się dzielić ze swoimi, gdyż tutaj gdzie mieszkam nie bardzo mam z kim zamienić słowo :) Mimo to z racji iż będę raczej udostępniać fotografie (zwykłe jak i niezwykłe mam nadzieję) to przywitanie piszę w dwóch językach :)

Zostaje mi zaprosić was do obserwowania. W najbliższych dniach zacznę pisać posty lub/i udostępniać zdjęcia więc mam nadzieję, iż się polubimy :)

PS.
Z tego miejsca chcę dodać także iż możliwe jest wykorzystywanie moich materiałów w celach komerycyjnych, miło będzie jak się przydadzą :)

PS.2
Czy można używać czegoś na wzór bbcode na forach internetowych? do np pogrubienia czcionki, wyśrodkowania grafiki?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now