Hi hi shhhht quiet moments ❤

So stupid but true .. I'm mother of 3 kids 4,9,11 years old ❤With them its busy at home and loud...
So yes, sometimes when I'm out from the house.... I'm relaxed and happy 😂😂 But after while I miss this noice again 😂😂😂

Polish 🇵🇱 ( Troszkę może głupie ale prawdziwe... Jestem mamusią 3 dzieci 4,9,11 lat ❤ Z nimi w domu jest dużo pracy i jest głośno. Także czasami, kiedy wychodzę z domu.... Jestem zrelaksowana i szczęśliwa 😎 Ale po czasie, znowu tęsknie za tym hałasem 😂😂😂

I hope you enjoyed watching this short video (I'm not professional blogger I'm just myself 💪🇵🇱😎)

Polish 🇵🇱 [ Mam nadzieję, że podobał wam się ten krótki filmik, ( nie jestem profesjonalnym bloggerem, jestem po prostu sobą 💪🇵🇱😎)]

Kisses for all my followers and upcoming #followers, #Follow me😊😊
Don't be shy to leave a #comment 👏👏
#Upvote if you like it I will be preciated for all.

Polish 🇵🇱 ( Buziaczki dla wszystkich którzy mnie śledzą i dla tych którzy będą mnie śledzić.
Zapraszam do mojego blogu.
Nie wstydź się i zostaw komentarz 🤗🤗
Upvote jeżeli podoba Ci się post, będę wdzięczna za wszystko. )

With love Tina ❤❤❤
Stay Friends
Stay in touch
Stay positive

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now