Hello Steemit | Merhaba Steemit

This post was prepared to introduce myself. I will share doing on this blog, about my thoughts and my hobbies.

Merhabalar 

Bu gönderide sizlere kısaca kendimden bahsedeceğim.

Matematik öğretmenliği öğrencisiyim. 21 yaşındayım. Bu aralar blog yazmaya karar verdim. Bunun için bir arayış içine girmişken steemite rastladım ve biraz araştırma sonucu düşüncelerimi , hobilerimi ve yaptığım işleri paylaşabileceğim özgür bir platforma sahip olması sebebiyle steemite üye oldum. Steemit üyeliğim bir süre önce onaylandı ve ilk paylaşımı yapmadan önce bu platformu iyice araştırma fırsatı buldum diğer blog sitelerinden daha farklı olduğunu gördüm. Bu platform hakkında daha öğreneceğim çok şeyin olduğunun bilincindeyim umarım zamanla bunları öğrenmiş olurum.

Kitap okumayı çok seviyorum. Sürekli yeni kitaplar ediniyorum bunları da zamanla sizlerle paylaşacağım. Amatör olarak ingilizce kitapları çeviriyorum. Bu ingilizcemi geliştirmem ve tozlanmasını engellemem açısından oldukça faydalı oluyor.

Fırsat buldukça doğa gezilerinde bulunup fotoğraflar çekiyorum bunları da sizlerle paylaşırım.

Yemek yapmayı oldukça seviyorum, yeni tarifler denemeyi ve mutfakta vakit geçirmeyi çok seviyorum . Belki yaptığım yemeklerle ilgili bir seri başlatırım blogum da.

Bakalım zaman neler gösterecek...

Okuduğunuz için teşekkür ederim görüşmek üzere.

 

   

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now