Merhaba!! Steemite Başlarken...

          

         Merhabalar... Steemit’te yazdığım ilk yazıda tanışmak adına, dilim döndüğünce kendimden bahsetmenin en doğrusu olacağını düşündüğüm için bu satırları yazıyorum. Dilerim başarabilirim. Hadi başlayalım… 

          Ben kimim? 

           İsmim Gürcan… 37 yaşındayım. Mersin’de doğdum. Mersin’de büyüdüm. Okul hayatımın tamamı; üniversite de dahil olmak üzere yine Mersin’de geçti. İşletme fakültesi mezunuyum. Mezuniyet sonrası büyük bir kısmı Şişecam ve Ziraat Bankasında olmak üzere uzun yıllar özel sektörde çalıştım. 2013’te kendi isteğimle özel sektörden ayrılarak kamuya geçtim ve mezun olduğum okul olan Mersin Üniversitesinde çalışmaya başladım. Evli ve bir çocuk babasıyım.  

          Nasıl biriyim? 

          Kendimi tek kelimeyle tarif etmem gerekirse “meraklı” bir insanım. Kendimi bildim bileli okumayı, araştırmayı, yeni şeyler öğrenmeyi hep sevdim. Bunda fiziksel engelli olmamın payı da yadsınamaz tabi ki…

          Kısaca yürüme engelliyseniz, istediğiniz yere istediğiniz gibi gidip gelme şansınız yoksa ve bir de internet vb. gibi günümüz imkanlarının bulunmadığı bir zamanda çocuksanız ev içinde hayat size televizyon ve kitaplardan başka pek de alternatif bırakmıyor aslında…  

          İşte böyle bir durumdayken ben tercihimi kitaplardan yana kullandım. Biraz da mecburiyetten küçükken gazetelerin kupon karşılığı verdiği ansiklopedileri okuyarak başlayan bu öğrenme merakı zaman geçtikçe katlanarak arttı. Okudukça öğrendim, öğrendikçe daha da okumak istedim. Şimdi geriye dönüp bakınca doğru bir tercih yaptığımı görebiliyorum. 

         İlgi alanlarım neler? 

         Sadece kitaplar ilgi alanım değil tabi ki… Seyahat etmek, yeni yerler görmek, farklı insanlarla tanışmak, yeni teknolojiler, fikirler, girişimler, buluşlar, tarihi olaylar, farklı müzikler, lezzetli yemekler… Bu ve bunun gibi şu an aklıma gelmeyen birçok şey ilgimi hep çekti ve çekmeye de devam ediyor. 

         Aslında yapmak istediğim şey çok basit… Bir kere geldiğim dünyada hayatımı doldurmaya çalışıyorum. Çünkü bana göre de “iki günü aynı geçen insan, zarardadır.”

         2 büyük hayalim var. Birincisi henüz 9 yaşında olan oğlumun büyüyüp kendi ayakları üzerinde durabildiğini görmek, ikincisi ise emekli olduktan sonra küçük bir karavan alarak ömrümün sonuna kadar imkanlar ölçüsünde tüm dünyayı dolaşmak… İnşallah her ikisi de bir gün nasip olur.

         Steemit’teki amacım ne?

          Steemit’i ilk olarak internette meraklı meraklı “acaba dünyada yeni neler oluyor?” diye gezinirken keşfettim. Steemit’in hem asıl hedefinin nitelikli içerik üretmek olması, hem de kaliteli içeriği değerlendirip bunu maddi bir kazanca dönüştürme fırsatı vermesi ilk bakışta oldukça dikkatimi çekti. Sistemi inceledikçe günümüz web dünyasında facebook, twitter gibi sosyal mecralardan artık insanların uzaklaşmaya başlaması nedeniyle Steemit’in ilerde bu alanlara alternatif olacağını düşünmeye başladım.

          Elimden geldiği kadar Steemit’te bilim, teknoloji, yeni fikirler, ilginç girişimler, biyografiler ve ilgimi çeken diğer konularda nitelikli içerikler üretmeyi hedefliyorum. Eğer zaman ayırarak okursanız çok sevinirim. 

          Sevgiyle kalın...  

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now