introduceyourself czyli parę słów o mnie

Witam wszystkich Steemowiczów. Mam na imię Paweł, mam 19 lat i kończę 3 klasę liceum. Pewnie ktoś z was zapyta czemu zamiast przygotowywać się do matury, zajmuję się postami na tej platformie. Potrzebuję odskoczni od codzienności, czegoś co pozwoli mi mój wolny czas spędzić w ciekawy sposób, a także umożliwi rozwój moich zainteresowań i wymianę zdań, poglądów, opinii z innymi.
Interesuję się:
-Elektroniką
-Sportem
-Esportem
-Snami
-Psychologią
-Kryptowalutami
-Kostką Rubika
Co zamierzam publikować?
Chciałbym poruszyć na początek tematy związane z manipulacją. Chcę uświadomić ludzi jak łatwo jest się nabrać na grę słowną, a także jak głównie politycy mydlą oczy ludziom różnymi sztuczkami słownymi.
Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz o ile taki się pojawi.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center