Ex robi #introduceyourself - Cześć całej społeczności :)

Witam serdecznie - mam na imię Bartek :)

Odkrywam dopiero świat steemit i jest on dla mnie równie ciekawy co nieco dziwny. Poruszam się tutaj jeszcze z dużą dozą niepewności ale czuje instynktownie że zostanę na dłużej :) Trafiłem na strimi.pl chyba jak większość polskich użytkowników z serwisu Wykop gdzie mam aktywne konto od ponad 7 lat. Tam zadowalałem się raczej rolą obserwatora natomiast tutaj chciałbym dzielić się ze społecznością ciekawymi rzeczami którymi zajmuje się na co dzień.

Ex w młodości:)

bartek.maly.jpg

Jestem rowerowym turystą i amatorskim zawodnikiem MTB :) Można mnie spotkać turystycznie w całej Polsce a na maratonach MTB raczej na północy kraju. Sukcesów wielkich nie mam ale satysfakcja z ukończenia wyścigu jak zawsze daje mi sporo radości więc już w kwietniu będzie można mnie spotkać na Koronowo Syngenta Chalenge.
Uwielbiam podróże małe i duże więc osoby wrzucające relacje z ciekawych wypraw zawsze będą w kręgu mojego zainteresowania i upvot mają u mnie pewny :) Sam pewnie kiedyś pokuszę się o wrzucenie relacji z którejś z leśnych eksploracji. Miłośnik lasów i polskiego krajobrazu - swego czasu uprawiałem czynnie geocaching a przesiadłem się na bushcraftowanie po lasach jak za starych harcerskich czasów :) Facet nigdy nie wyrasta z posiadania noży więc jak dziecko kupuję coraz to nowsze scyzoryki i toporki :)

Mój Giant 2015 i ponad 30letni klasyk

giant.i.klasyk.jpg

Interesuje się też nowymi technologiami ,szczególnie z IT i świata otwartego oprogramowania. Czynny użytkownik Linuksów od ponad 20 lat co z powodzeniem udało mi się przekuć na część wykonywanego przeze mnie zawodu :) Mam to szczęście że zarabiam na swojej pasji więc po prostu lubię swoją pracę i zdarza mi się zapomnieć o bożym świecie szukając jakiegoś rozwiązania :) Będę tworzył różnego rodzaju poradniki z zakresu popularyzacji otwartego oprogramowania i cyberbezpieczeństwa. Pasjonuje mnie również świat kryptowalut - w końcu tak tu trafiłem - więc jakieś artykuły z serii "Jak zacząć dla zielonych" też mogą się pojawić. Bitcoiny kopałem jeszcze za czasów jego początków - tylko gdybym sobie dzisiaj przypomniał co ja wtedy z nimi zrobiłem :) Nie robię tego zaowodowo a raczej amatorsko więc i wydźwięk tego będzie amatorski :)

profilowe.jpg

To chyba tyle na początek :) Zapraszam do obserwowania mojego profilu Exekutor i jeszcze raz serdecznie witam wszystkich :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now