Witam Steemit ! | Hello Steemit !

Mam na imię Ewelina, mój nick jak widać to @ewela.

Do założenia tu konta przekonał mnie mój chłopak @emsonic .
(zmusił mnie do tego :D , nie no oczywiście żartuję)
Tak samo konto tutaj ma mój młodszy brat @adamgra

Co będę tu robić ? Ogólnie na codzień jestem mamą 24h na dobę :D
Więc myślę, że znajdzie się tu sporo fotek mojej Oliwii, czasem pewnie coś napiszę, muszę jeszcze zaznajomić się jak to wszystko działa.

No cóż, czas pokaże jak to będzie.

To taki mój krótki wstęp :)

A oto moja Oliweczka <3

Do zobaczenia :)


ENG

My name is Ewelina, my nickname as you can see @ewela.

My boyfriend @emsonic convinced me to create an account here.
(he forced me to do this: D, I'm just kidding, of course)
My small brother @adamgra has the same account here

What will I do here? Generally I am a mother on a daily basis 24 hours a day: D
So I think that there will be a lot of photos of my Olivia, sometimes I will write something, I have to get to know how everything works.

Well, time will show how it will be.

This is my short introduction :)

Here is my Olivia <3

See you later :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now