It's my life - My introduce | English and Polish

English


Hello Steemians!!!

I'm Bartek and I come from Poland but now I'm living in Berlin (Germany). I have 30 years Old. I'm very exciting that I can be here on the best platform in the blockchain world.

I hope I will stay here longer. I have heard a lot about this platform. I hesitated for a long time whether this place is for me. In the end, I decided to create an account and try my hand on Steemit. My English is not very good and I am asking for understanding because I'm just learning this language.

IMG_20180722_135119.jpg

What about me yet?

I am living in Germany for 5 years. Here is my family (wife and daughter). I have a good job in Berlin.
My interesting are new technology, photography, politics, economy and aircraft.
I love old cars and I think that you will find something about it in my account.

I would like show you good music from Poland. We have a lot of good old singers.

Now it is all from my side. I hope that you will be interested in my posts and you'll find something for you.

See you later.


Polski


Witajcie Steemianie

Mam na imię Bartek i obecnie mieszkam w Niemczech, a dokładniej w Berlinie. Mam 30 lat i cieszę się, że mogłem dołączyć do najlepszej platformy w świecie Blockchain.

Mam nadzieję, że zostanę tutaj na dłużej. Dużo słyszałem od moich znajomych o Steemie i bardzo mnie to zaciekawiło. Długo wahalem się czy dołączyć tutaj. W końcu zdecydowałem się i założyłem konto. Na pewno spróbuję swoich sił na Steemicie.

IMG_20180808_195425.jpg

__Co jeszcze o mnie? __

Mieszkam w Niemczech od 3 lat razem z żoną i córką. W Berlinie mam dobrą pracę i najważniejsze dobrze płatną. W Polsce jednak ciężko o dobre zarobki dlatego zdecydowałem się opuścić ojczyznę i tak wylądowałem w stolicy Niemiec. Z Polski pochodzę z województwa Zachodniopomorskiego.

Interesuje się nowymi technologiami, fotografią, polityką, ekonomią oraz lotnictwem.

Kocham stare samochody nie tylko polskie ale i amerykańskie. Niestety żadnego klasyka jeszcze nie posiadam, ale mam nadzieję, że w przyszłości sobie jakiś sprawię. Na pewno moje posty będą dotyczyły zabytkowych pojazdów.

Chciałbym również pisać o naszych starych, wspaniałych wokalistach, którzy wiele wprowadzili do naszej muzyki i na zawsze pozostaną legendami, a także o muzyce, która mnie interesuje.

Jak już wspomniałem interesuje się polityką, więc może być trochę kontrowersji, ale liczę też na ciekawe dyskusje odnośnie moich wpisów.

Narazie to wszystko z mojej strony. Mam nadzieję, że choć trochę zainteresuję was swoimi postami i każdy znajdzie coś dla siebie.

Tymczasem
Do zobaczenia później. IMG_20180722_133837.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center