Cześć z tej strony Anna nowa na steemit./Hello I'm Anna, new on steemit.

  Cześć :)

 Mam na imię Anna i mieszkam na południu Polski.  

 

Aktualnie zawodowo pracuję w branży atomotive, w dziale związanym z inwestycjami.

Niestety większość czasu zajmuje mi praca – ale po wyjściu z pracy staram się po już o niej nie myśleć. 

Muzyka to jest to coś, co mnie odpręża. W wolnych chwilach brzdękam na gitarze i coś pod nosem podśpiewuje, oczywiście w miedzy czasie słucham muzyki.  

Poza tym bardzo lubię zwiedzać świat, może nie jest to tak często jakbym chciała, ale kilka razy w roku udaje mi się gdzieś wyjechać.

Bardzo lubię jeździć na nartach i uwielbiam czuć „wiatr we włosach”, niestety polskie warunki mamy jakie mamy :)  dlatego do relaksu na nartach preferuje Francję.  

Co tu robię ? 

Mam wrażenie że nie nadążam nad światem internetu :)

 Moje postanowienie noworoczne: "chce być na czasie z tym co się dzieje w internetach :)" 

 Tyle o mnie.  

Miło mi być tu z  Wami  :)

Pozdrawiam 

Anna


  Hello Everyone!  

My name is Anna.  I live in the south of Poland. 

I am working in automotive company. My department is responsible for the investment.  

I spent a lot of time at work – but when I close the company door I forget about work. 

What let me rest? 

Of course music. When I have a free time I love playing quitar and singing.  

Apart from that I love travelling. I don't have a lot days off but I leaving few times in year. 

I love skiing and i love feeling the wind in your hair. Unfortunately polish montains conditions are not perfect so I recomennd France. 

What am I doing here ?

I see how interenet is changing and i would like to keep up with technological/internet developments. I have a New Year’s resolution I want to be on time with internets news and internets posibilitity. :)

 That's all about me.

 It's nice to be here with you.

 Greetings 

Anna


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now