Kebersamaan dalam berguru

Assalamualaikom salam hormat.

Dalam kesempatan kali ini,saya akan tuliskan sedikit cerita dan membagikan photo-photo anak saya bersama pengguna steemines.

image

Ini adalah sebuah anegerah,sehingga dapat berkumpul yang sebegini rupa.
Anak ini bukan dari tempat yang sam,tapi dari bermacam-macam kota dan desa,ada yang dari lhok seumawe dan ada yanh dari biren juga ada dari takengon malahan ada juga dari palembang suku melayu.

Maka dengan ada kedatangan mereka,kami gembira dan sangat menyenangkan dalam mununggu mereka datang.
image

semangat:

Wanita ini adalah di sebut dengan wanita pilihan dan shaleha.
Umur mereka yang masih muda,tapi ketaqwaan dan keimanan mereka yang sangat terpelihara dan terjaga.
Karna sudah kurang manusia atau kaum hawa yang suci dan murni dalam hal ibadah dan beramal shaleh.
Maka dengan photo-photo ini saya berani memperkenalkan anak-anak didikan saya,yang begitu cantik-cantik dan menarik,sebagai calon ustazah dan calon ummi seorang ustaz akan datang.
image

Maka kepada teman-teman saya yang berada dalam steemines,saya akan kabarkan,carilah seorang istri atau bini kalian dengan wanita yang bertudung dan berselimut dengan iman dan ketaqwaan,supaya kita kaum lelaki akan tidak merasa kesusahan dan ke taguaan,walaupun ekonomi kurang penting heppy dan nyaman dalam rumah tangga.

Nah.. Itu saja yang bisa saya bagikan sebagai ilmu dan amalan kepada kawan-kawan saya,yang berminat akan mendapat istri shaleha dan taqwa.

Salam saya kepada kurator dan semua anggota steemit,baik anggota ksi atau smc dan juga malaka.

Follow @bekpungoee

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now